• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakdikte meter - Paint Thickness Gauge (2016)

Op de Facebook pagina van Carclean en Autodetailing the next level is de roep om een lakdiktemeter ook groot.

https://m.facebook.com/groups/70553..._t=like&notif_id=1461077154500280&ref=m_notif

https://m.facebook.com/groups/38979...comment&notif_id=1461096407536048&ref=m_notif

Ik wil best eens een balletje opgooien bij de leverancier wat de kosten zijn als er meerdere (grote aantallen, zeg 25 stuks) worden afgenomen.

Echter moet er eerst toestemming gevraagd worden aan de medewerkers van Carclean of er een groupsbuy opgezet mag worden.
 
@nicknameless; kun je eens aangeven waarom je voorkeur uitgaat naar de PD8, ter vergelijk met de BB20? En wat rechtvaardigt het prijsverschil? Qua specs lijkt het zich weinig te ontlopen, de BB20 zou zelfs iets nauwkeuriger zijn?
 
Bij een groepsbuy heb ik interesse.
Ik volg dit topic wel meestal via het forum, graag ook feedback ook via het forum. Ik heb geen Facebook.
 
Ik heb sinds enkele maanden een lakdiktemeter van laserliner , type 082.150a (Coating test master)
Deze meet ferro/non ferro , is via USB aan te sluiten op PC.
Online vind je deze rond de 200€
Heb mijn toestel vergeleken qua metingen met een high-end apparaat op m'n werk , 1micron verschil .
Ik ben er in ieder geval tevreden mee :)
 
Wellicht is het handig om eerst bijvoorbeeld max 3 apparaten met elkaar te vergelijke qua specs en prijzen en ervaringen, dan kan iedereen voor zichzelf een weloverwogen keuze maken en eventueel zijn/haar voorkeur aangeven.
Ook is het wel zo netjes om eerst te overleggen met Carclean zoals Nicknameless aangeeft en pas na goedkeuring kan hier misschien een groupsbuy van gemaakt worden door iemand die zich hiervoor sterk wil maken en connecties/ervaring heeft danwel iemand die goed kan lullen om een zo gunstig mogelijke prijs te bedingen.
 
@Quantoxx is volgens mij druk bezig met de voorbereidingen om zich voor de rest van zijn leven onder het juk danwel plak van zijn aanstaande eega te plaatsen. Omdat hij dit vast al in de smiezen heeft is hij al een bar aan het maken in zijn huis zodat hij alle kommer en kwel van aanstaande eegaatje kan wegdrinken om toch 'happilly ever after' te kunnen leven.
Als ik het verkeerd zie mag je me gerust corrigeren @Quantoxx :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: reks en m@rio
Hey mensen!

Sorry voor de late reacties, maar ik ben inderdaad... druk... :p Heb al een tijd niet meer op het forum gezeten en andere dingen, dus ga nu even de boel checken.

Misschien zo even relaxen met de Foamlance + Dreft, haha! :p



Greetz