• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maikel's collectie, inmiddels goed op weg!

Waar komen die mooie kisten vandaan? ben zelf al een tijdje opzoek naar mooie tassen maar de meeste zijn niet echt helemaal zoals ik het hebben wil.
 
Al een aardige collectie , wel grappig die emmers :cool:

(mits je wat opbergboxen oid neemt voor de doeken en pads kan je volgens mij 1 rek liquideren ...... meteen een goed excuus om nog wat bij te kopen :D )
 
Die kasten is niet de collectie van de TS Maikel, maar van ondergetekende :) Mijn collectie kun je hier vinden. Heb jouw suggestie inderdaad wel aardig opgevolgd. Zal mijn topic binnenkort eens updaten want inmiddels is er al het nodige bij gekomen zoals opbergdozen voor pads & doeken, een extractor, krukje, kar, IR thermometer, lakdiktemeter en een hele stapel pads, doeken e.d.
 
Het is al weer een tijdje geleden dat ik me collectie heb getoond. In tussentijd is er aardig wat bijgekomen!
Om te beginnen met verse aanwinsten van vandaag na een bezoekje aan Carclean:

Grit Guard - Grit Guard - Zwart
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml
Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth - 2x
Pingi - Pingi Bag - 250gram
Turtle Wax - Squeegee siliconen wisser
Monello - Non-Ferro - 500ml
Monello - Monello Borsa Duo - Detailing Bag
Monello - Vetro Bianco
Monello - Peluche Verde Trio 2x
California Scents - Lekvrije organische luchtverfrisser - Palm Springs Pineapple
Auto Finesse - Ultra Glaze - 500ml

Gyeon - Q2 Wetcoat - 500ml

Een prut-foto van de aanwinsten:
IMAG2323.jpg



Afgelopen tijd daarnaast ook andere producten aan de collectie toegevoegd. Deels nieuwe producten, deels aanvullen door bijna op:

Valet Pro - Valet Pro interieur kwast - 19mm Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml
Poorboys World - SSR3 Heavy Duty Compound - 473ml
Poorboys World - Bold N Bright Tire Dressing - 473ml
Autoglym - De-Icer - 500ml
Auto Finesse - Crystal Glass Cleaner - 500ml

Monello - Disco Duo applicator pads
Monello - Artico Magico Snow Foam - 1000ml
Monello - Sponge
Monello - Monello Borsa Duo - Detailing Bag

Monello - Peluche Verde Trio - 5x
Monello - Wash Mitt

Monello - Piccolo Nero - 35x35cm - 2x
Meguiars - Gold Class Car Wash - 473ml
Dodo Juice - Basics of Bling Extra-soft Buffing Cloth - 3pack - 2x
3M - 3434 afplaktape - 38mm breed Lake Country - Foamed Wool 6.5 inch Cutting Pad
Mr Pink - super suds superior surface shampoo
Chemical Guys - Vintage series - Butter wet wax

Chemical Guys - Vintage series - Speed wipe Quick Detailer
Chemical Guys - Advanced formula metal wax
Smart Wax - Smart towel Pink 3x

Begint dus een aardige collectie te worden. Aankomend weekend ga ik weer eens alles op de foto zetten!
 
Erg goed! Ondanks dat het een vaste wax is erg fijn verwerkbaar. Goede beading, standtijd en mooie diepe glans.
Moet zeggen dat ik hem het meeste van al mijn waxen gebruik! Dikke aanrader wat mij betreft.