• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn eigen DE"TT"AILS...

Goede instelling Sven!

Golf 3 had ik in principe ook met mijn vroegere Seat Ibiza Cupra 1 die ik 11,5 jaar had, mengelmoes tussen Polo en 2.0L Golf3 GTi!
1000km woon/werk is wel veel maar goed, dat kan ook zeker in een goede TT.
Ik rij gemiddeld 1:13L op E95.

Het hoeft niks te zeggen natuurlijk maar ik zou dan gaan voor eentje met niet al teveel kilometers en vanaf modeljaar 2003. (time flies!)
Pak je een aantal verbeteringen mee en de iets nieuwere K03s turbo.
Helaas zijn de versies met gewilde V6 spoilers+SLine schaars of je moet een V6 Quattro 3.2 nemen (zonder turbo) natuurlijk :)

Deze kopen?
Ik vind een SLK type 2 ook erg mooi met de electrische hardtop maar ja, daar passen de detailspullen niet allemaal in :-D

fxqal5.jpg
 
Onlangs deze Porsche 928S4 met ClubSport aanpassingen, onder handen genomen:
Zaten veel lakdefecten aan, auto was geheel overgespoten een tijdje terug, met goede lak maar slordig.
Ook zijn tijd ver vooruit qua techniek maar het verbruik niet... V8 met ongeveer een verbruik van 1 op 5 a 6L en geen Euro95 :)

2db8k8w.jpg


Een Toyota MR2 als zusje:

2zzqdxc.jpg


2w5obb4.jpg


30be9h2.jpg



Foto's van de eigenaar de volgende dag, zeer tevreden met alle correctie en een hele andere wagen ;)

jto0mu.jpg


2lv09vm.jpg
 
Denders;n401534 zei:
Goede instelling Sven!

Golf 3 had ik in principe ook met mijn vroegere Seat Ibiza Cupra 1 die ik 11,5 jaar had, mengelmoes tussen Polo en 2.0L Golf3 GTi!
1000km woon/werk is wel veel maar goed, dat kan ook zeker in een goede TT.
Ik rij gemiddeld 1:13L op E95.

Het hoeft niks te zeggen natuurlijk maar ik zou dan gaan voor eentje met niet al teveel kilometers en vanaf modeljaar 2003. (time flies!)
Pak je een aantal verbeteringen mee en de iets nieuwere K03s turbo.
Helaas zijn de versies met gewilde V6 spoilers+SLine schaars of je moet een V6 Quattro 3.2 nemen (zonder turbo) natuurlijk :)

Deze kopen?
Ik vind een SLK type 2 ook erg mooi met de electrische hardtop maar ja, daar passen de detailspullen niet allemaal in :-D[/QUOTE=Denders;n401534]

Golf 3 bevalt me prima maar heb de drang naar iets nieuws/anders.
1:13 is erg netjes als ik me niet vergis met een TT, ik rij zelf 1:14+ dus dat scheelt niet heel veel.
Welk type vermogen TT heb jij?
 
Golf 3 bevalt me prima maar heb de drang naar iets nieuws/anders.
1:13 is erg netjes als ik me niet vergis met een TT, ik rij zelf 1:14+ dus dat scheelt niet heel veel.
Welk type vermogen TT heb jij?