• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mishandelde Zweed (Volvo 850 met 16x de aarde rond)

Ik wilde de Natty's sowieso, maar ook een goede vaste wax en dat is de 915, anders was het er een van Dodo geworden dus daar heb ik nu maar een panel potje van genomen, kijken hoe dat bevalt ;)


Maw ik kon inderdaad niet kiezen!
 
Ja het begint al ergens op te lijken nu! De basis is er, zullen we maar zeggen.


Er staan nu nog een paar dingen op het lijstje die ik graag wil hebben:

Klei (Dodo medium grade)
Clay lube (Born to be slippy)
Mother's Reflections Top Coat
Een product voor de zwarte strips dat niet afgeeft of gaat 'strepen'

Maar eerst maar eens toe komen aan wat polijstwerk :D

Want tot die tijd is alles wat ik nu doe eigenlijk meer testen van de producten maar vrij 'zinloos', zonder een goede basis door een gladde swirlvrije schone lak is het moeilijk om een goed resultaat te behalen!
 
Voor de zwarte strips e.d. is C.Pro PERL een superfijn product vind ik zelf. Zowel puur als verdund te gebruiken.
 
Ik zelf heb de PB's natty's een jaar lang ook gebruikt. Weleens waar wel de vaste variant. Goeie wax voor die prijs, dat zeer zeker! En vind hem zelf ook nog eens erg lekker ruiken. Zeer benieuwd als je de DAP een keer er overheen haalt!
 
IbizaSigno;313992 zei:
Voor de zwarte strips e.d. is C.Pro PERL een superfijn product vind ik zelf. Zowel puur als verdund te gebruiken.



Ja die had ik eerst al in m'n winkelwagen maar las toen dat die zou strepen na regen. Aangezien het 15:57 was toch maar zonder besteld. Maar in jouw ervaring streept die niet?

Net de Natty's geprobeerd, ruikt lekkerrr :D


Wel waterdun dat spul!
 
PERL is toch ook in 50ml voor een habbekrats te koop?! Ideaal om te testen. Ik heb ook een klein flesje staan, maar ben er door het weer nog niet aan toegekomen.
 
Ik gebruik altijd de Black Wow voor de trims , en vooral bij de Volvo`s vind ik het super werken.En zeer zuinig in gebruik!
 
Okee dan hou ik de PERL en de Black Wow even in gedachten!


Over Wow gesproken... Net de Senza Acqua voor het eerst uitgeprobeerd, WOW! Ding op de motorkap, even heen en weer, droog!


Ik ben vaak vrij sceptisch over dingen als doeken (ik bedoel, mijn Action Mf doeken doe het wat mij betreft net zo goed als de 'merk'doeken) maar dit toverde wel even een glimlach op mijn gezicht. Na de hele auto afgenomen te hebben zonder uit te wringen kwam er nog geen druppel uit de doek gedropen, en dan is dat bij mij nogal een lap staal.


Eerst de auto weer natgemaakt, ingefoamed, afgespoeld, ingefoamed, gewassen, afgespoeld en gedroogd.

Daarna in de Black Hole gezet met de zwarte handpad, even wachten en afgenomen. Daarna de Natty's Blue Liquid met de rode handpad erop, ook hier weer even wachten en toen afgenomen.


Voor wat betreft de BH en de Natty's, wanneer smeer je te dik? Ik heb gelezen 'dat je het bijna niet ziet', maar wat als je het nou insmeert en je ziet het letterlijk niet? En wat houdt precies het 'hazen' in wat er op de BH staat?
 
Wilde alleen even een babyflesje PERL bestellen...


Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish - 140gr
Dodo Juice - Supernatural 2.0 panel pot - 30ml
Dodo Juice - Born Slippy clay lube refill concentrate (1:10) - 250ml
Poorboys World - Trigger sprayfles (rood) - 650ml
C.Pro C.Quartz - PERL Coat - 50ml


Virus? Nee joh... rofl