• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mitta's Collectie!

De naam toont het verschil al aan hé ;) een Quick Wax is wax (meestal) in een spray flacon en een detailer is een spray met toegevoegd carnauba o.i.d. Of er echt een groot verschil is durg ik niet te zeggen. Beiden kun je gebruiken na de wasbeurt om je waxlaag te "boosten". Het is net waar je voorkeur naar uit gaat. Persoonlijk vind ik de Red Mist van Dodo Juice erg fijn maar dat is dan weer een srpay sealant. Ook de Goldclass quik wax van Meguiars is tof.
 
Kleine update!

2x microvezel mitt/spons van de action, handig voor de velgjes.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]




2x Chemical guys emmer+ scratch shield
1x Delirium orange drying towel
1x Red ultrasoft finishing hand applicator
2x Gold glass even coat applicator
emmer.jpg
 
Komt morgen nog een pakketje met wat leuke spulletjes! Oa: tar x, QD+ en nog wat leuke hebben dingetjes
 
Mooi spul hoor! Over S&W vs. QD+: ik heb ze gewoon allebei genomen, ik merk dat ik ze in de praktijk ook allebei gebruik: de S&W voornamelijk als drooghulp en voor de "vergeten" plekjes die ik bij/na het drogen tegenkom en de QD+ als ik bepaalde delen na het wassen snel weer wat extra glans te geven.

Heb je al een sprayer om de APC in te gebruiken? Of liever nog twee, voor de milde én de sterkere mengverhouding?
Ikzelf gebruik hiervoor de rode Poorboys sprayfles van €2,99.

Ik weet niet wat voor velgen je hebt, maar afhankelijk van de vorm hiervan lijkt een velgenborstel en/of whool wheelie me wel praktisch, met een wash mitt kom je vaak niet overal goed bij.
 
Niet meer te stoppen !

Er komt morgen een leuke korting aan meen ik gelezen te hebben :-"

(zou dat nu iets te maken hebben met het winteruur : 1 extra uur meer neerslag :D )
 
Als de geruchten kloppen, dan komt er morgen weer een bestelling denk :schaam
Sprayflessen zoek ik nog inderdaad, heb wel 2 sprayers van pb van 250ml besteld.
Een wheel whoolie is ook zeker niet verkeerd voor m'n multispaaks velgen.
 
.. En zo blijf je bezig. w^^w Een Wheel Woolie is echt een fijne borstel voor je velgen kan ik uit ervaring zeggen.
 
Tsjaaa, een foto zegt meer dan 1000 woorden.

fotoupdate.jpg


Poorboys QD+
2x Poorboys flesje met sprayer 250ml
Dodo Juice mint Merkin
Micro-Restore
Gliptone leather conditioner
Tar X
Monello piccolo nero trio
2x Resistant sprayer

En als cadeau een peluche bianco! Bedankt car clean.
 
Uhmmmmmm Tsjaaa..........

foto2update.jpg


Mothers
Tire Brush
Detail Brushes

Carclean
Detail borstel paardenhaar fijn(vergeten op de foto te zetten)

Poorboys
2x Mesh microfiber bug towel
Spray en Wipe

Monello
6x Peluche Verde
Piccolo nero trio
5x Edgeless soft foam applicator

Dodo Juice
Wash Sticker
Rinse Sticker
Mint Merkin

Uhm moet een nieuwe opberg box scoren VOL=VOL en morgen komt nog een aangenaam pakketje!

fotovolisvol.jpg
 
Hahahaha, ja die boxen heb je ook nooit genoeg :).
Wat ga je morgen voor leuk pakketje krijgen? Foto's wel plaatsen he!