• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Non-Ferro - Het alternatief voor Iron.X is in de maak.

Helder en duidelijk, reviewvaantje waard(ig)

Ik ben voorstander van een pomp sprayer
Dat spuit lekker makkelijk en egaal

Voor de lak misschien toch een optie om licht te verdunnen ?
Of even een beetje voorverwarmen.

In ieder geval hoeft van mij die overdaad aan kleurstof niet
Dus als de monello wat minder heeft, prima.

Nogmaals dank Frans, erg verhelderend
 
Mooie test/vergelijking & voorbeelden, goede verbeterpunten!
Iron X gebruikte ik al alleen voor velgen maar goed om het op beide oppervlakken te zien en de geur... ach het is niet anders :)^
 
Heel mooie review, degelijke aanpak en objectieve waarnemingen. Thanx Frans.
@ Rooie Poes, ik zou die verkleuring toch wel graag houden hoor Hans, het voegt niks toe aan de werking van het product maar ik vind het zo'n prachtig gezicht :heart_eyes:

Mustang;341403 zei:
Is er al iets bekent wanneer dit product arriveerd in de webshop?
@Mustang draai alsjeblief die "t" en die "d" even om aub
(vraag is overigens wel van belang)
 
WTF jongens!!! Nadat ik 12.5l Iron.X heb besteld ivm stop zetten van CarPro, krijg ik te lezen op het forum dat er betere en 1euro goedkopere Monello komt op de markt!!! :confused:
 
Heb je wel 30% korting op gehad, toch? Daarnaast heb je gewoon een goed produkt gekocht wat al bestaat en verkocht wordt ;)
 
Jowie;341434 zei:
Heb je wel 30% korting op gehad, toch? Daarnaast heb je gewoon een goed produkt gekocht wat al bestaat en verkocht wordt ;)
Dat klopt helemaal, en ik heb ondertussen een andere idee :) Ik zou op de spray fles opschrijven "Non-Ferro" :D En het is weer opgelost :)
 
Yoko;341433 zei:
WTF jongens! Nadat ik 12.5l Iron.X heb besteld ivm stop zetten van CarPro, krijg ik te lezen op het forum dat er betere en 1euro goedkopere Monello komt op de markt! :confused:

Volgens mij heb je dit voor veel minder geld kunnen kopen én Non-Ferro is al enige tijd bekend. ;)

We zijn momenteel de 3e versie aan het testen. Deze wordt merkbaar dunner dan de eerste testversies, maar nog steeds dikker dan bijvoorbeeld Iron.X

Iets vertraging opgelopen en ik denk in oktober gereed.
 
Tim;341467 zei:
Volgens mij heb je dit voor veel minder geld kunnen kopen én Non-Ferro is al enige tijd bekend. ;)

We zijn momenteel de 3e versie aan het testen. Deze wordt merkbaar dunner dan de eerste testversies, maar nog steeds dikker dan bijvoorbeeld Iron.X

Iets vertraging opgelopen en ik denk in oktober gereed.
Idd, ik heb verschillende producten geproberd o.a. wolf chemicals decon gel, AF Iron Out (die is echt dik gel naar mijn mening). Wat betreft het werking zelf is dat naar mijn mening ongeveer hetzelfde, maar iron.x was toch de sterkste vind ik. Aangezien test's hier boven, ik vind dat de Non-Ferro zal hetzelfde of zelfs beter werken. En ik vind dat die naam klinkt niet zo als overal Iron dat, Iron dit, maar Non-Ferro waar Ferro staat voor Iron. Echt super, goed bezig!
 
Inmiddels zijn we een paar testversies verder en is de definitieve formule goedgekeurd. Onze fabriek gaat starten met de productie! :party:

De formule is aangepast op de volgende punten:

1) Dikte, iets dunner dan de vorige versie, maar nog steeds zo dat het beter blijft hangen,
2) Indrogen, het product reageert wat vriendelijk en is minder hardnekkig,
3) Geur, is ietsje geoptimaliseerd. Het blijft een product dat onmogelijk lekker ruikt, maar onze versie heeft citroentjes ergens ver weg ;),
4) Reactiesnelheid is iets sneller gemaakt, maar wij geloven nog steeds in een langzamere, maar intensievere en langer durende werking.

Beschikbaarheid:

500 ml € 12
5000 ml € 95
 
Tof te horen dat er een waardige vervanger is, voor die momenten dat je het nodig hebt..mooi zo, produceren maar ;) !
 
Komt er ook nog een tussenstap qua verpakkingsgrote?

Persoonlijk vind ik 5000ml in één keer wel heel veel. En ik zal niet de enige zijn denk ik