• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motor onderdelen

Paultjuh

Detailing addict
16 mei 2008
579
62
Het is weer zover, de motor gaat op stalling in de garage hier en heb nu een paar dagen de tijd hem goed schoon te maken en weg te zetten.
th_IMG_0741Medium.jpg

th_IMG_0740Medium.jpg


Zo staat die nu in de garage dus kan overal goed bij, was dit vorig jaar van plan maar toen wou ik het net na de winter doen, bij de eerste zonnestralen zat ik er al op :D
Vandaar dat ik het nu maar voor de winter doe :grinning:


Maar loop tegen de volgende dingen aan:
th_IMG_0734Medium.jpg


Uitlaat, is rvs en verwacht eigenlijk niet dat ik hier veel aan kan doen.
Met Mother MAG polish haal ik iniedergeval weinig uit.



th_IMG_0737Medium.jpg


Lastig te zien maar er zitten in het midden strepen in, verder lijkt het net alsof het aluminium verkleurde spikkeltjes heeft.
Het is een beetje gebroken aluminium, dus niet helemaal strak.
Door MAG is de reflectie vanaf de zijkant beter wat ik kan zien maar blijft erg goed zichtbaar als je er van recht op kijkt.



th_IMG_0738Medium.jpg


Bij het stuur zit volgens mij ook rvs, nog niks mee geprobeerd maar hoop door de "kerfen" te volgen het mooier te krijgen.



th_IMG_0736Medium.jpg


th_IMG_0742Medium.jpg


Hier stoor ik me het meeste aan, heeft die eigenlijk vanaf het begin al gehad.
Ik gok zelf dat de vorige eigenaar er met een agressief goedje of iets dergelijks mee op is geweest, net zoals de velgrand waar de lak compleet weg is.
Ook hierbij haalt MAG weinig uit.
Maar heb het idee dat er een blanke lak ofzo overheen zit die half aan het los laten is, iemand anders ervaring mee met een motor?

Verwacht ik teveel van MAG??