• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

motor poetsen..

Neen ,dat gaat niet..Je moet echt iets hebben met goede glij-eigenschappen.
Het loont zich de moeite om een Gallon Last touch of Spray & Wipe te kopen ,kan voor meerdere dingen gebruikt worden.:)^
 
ohh.. oke'

als ik die Gallon Last touch kopieer of Spray & Wipe dan krijg ik er zoveel voor op de pagina..
maar ik weet niet wat je nu precies bedoelt ofzo.. :auw :schaam
 
Je kunt niet met APC kleien..!

Als je een product zoekt om mee te kleien ,is het gewoon goedkoper om een grootverpakking te kopen. Deze producten hebben nog extra gebruiks mogelijkheden ,hiermee bedoel ik je ze voor veel meer dingen kan gebruiken als kleien.

Dus als je nog wil kleien ,kan je een kleine fles Quick detailer kopen ,of een grootverpakking Last Touch (is het zelfde als Quick Detailer van Meguiars) kopen. De grootverpakking is uiteindelijk veel goedkoper.
Maar een alternatief is Poorboys Spray & Wipe.
 
dat snapte ik wel dat je er niet mee kunt kleien.. ;)

oke' bedankt voor de informatie!!
moet ik dat de volgende keer maar mee bestellen.. ;)
 
Ik heb trouwens eens een oud stukje klei met Poorboy's APC gebruikt om een frietpan schoon te krijgen (euh, tja).

Werkte best goed, totdat de klei helemaal verkruimelde.:D
 
Even een oud draadje opgehaald omdat ik een vraag heb.

Nu ik sinds kort ook aan het detailen geslagen ben op de auto, wil ik hetzelfde met mijn motor doen.

Kan ik met oog op electronica ed de motor ook foamen en met hogedruk afspuiten enzo? of is dat een no go?
 
Kan gewoon, ik heb die van mij al een paar keer "ingefoamed".

Met hogedruk spuit ik hem niet af, maar denk persoonlijk dat een motor beter tegen water dan dat een auto motor. Omdat een motor ook aan regen blootgesteld word.
Maar alles met beleid natuurlijk!

Zal hopenlijk eind volgende week eens een show-off neerzetten.
Heb volgende week misschien vrij en tussen alle druktes nog wel tijd voor een beurt aan de motor
 
Kan gewoon hetzelfde als bij de auto, alleen de hogedruk reiniger nooit dicht overal op houden. Een motor kan in principe beter tegen water dan een auto, alles zit aan de "buitenkant" ;) Pas er alleen voor op, dat je niet overal het vet wegspuit, dat zit er voor een reden ;)
Binnenkort mijn motor ook maar weer eens doen, heb 'm na een week rijden in de regen in de schuur gezet en niet schoon weggezet dus :schaam Heb vorige week even wat dingen getest en de goede combinatie gevonden om de zwart gelakte delen weer lekker mooi te krijgen (lak is zacht als boter, een Honda "kwaal" bij motoren dan)