• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car] BMW 335i Touring MY2013

Erg mooie bak! :)^
Maar wat een raar kenteken, ik zou verwachten dat het nieuwe kenteken met een D ipv K begint, of gaat het nu zo snel? :)
 
Netjes Tim (en team) alle bewerkingen en het werk/resultaat!

Pirelli's zijn nou eenmaal algemeen een zachtere compound maar je weet zelf wel wat je wilt, je zult ze ook best snel kwijt zijn op een Marktplaats denk ik.

Wat betreft de folie op de skirts, slim. Je weet zelf dat Porsche dit al sinds jaar en dag toepast en voorkomt aardig wat steenslag.
Grappig zeg, wat jullie geprobeerd hebben met de einddemper, ik vind dat altijd zo lelijk als je hem ziet maar nu een stuk minder.
Was er in de M-lijn geen andere mogelijkheid qua inkijk?

Wat verlaging betreft idd. niet zo handig met een automatisch systeem :)
Wel zou ik achter, als je dezelfde breedtemaat neemt eens de optie van een niet al te dikke spacer of liever adapter overwegen, waarbij de tweede dan de voorkeur heeft ivm naafmontage van de bouten. Of hou je niks over als de auto ook echt lager kan? (volgens mij meer dan genoeg ruimte)

Striping vind ik wel wat onderscheidends hebben, mits discreet uiteraard, maar ik zie jou ook niet zo snel met een NO FEAR sticker gaan hahaha :-"
Als je goed naar die M striping kijkt, zie je ook dat het de "kniek" in design bij de witte breekt en maskeerd, dat vind ik persoonlijk wat mooier.

Ik ben geinteresseerd in de "test" van zo'n coating zoals op je remklauwen, ik zie mijzelf dit ook weleens toepassen waarschijnlijk.

Last but not least zou ik zelf denken om de zwarte gedeeltes van je ondergrille net zo te maken als de "nieren" dus hoogglans zwart, maar geheel persoonlijk en snap goed dat je niet gelijk je nieuwe auto wilt demonteren..maar denk er eens over na, effect is erg mooi uit eigen ervaring!


Keep us updated en veullll rijplezier alvast!


ps: krijg zelf altijd een beetje kippenvel als ik de filmpjes van "Bergrennen" opzoek op Joetoeb, die zul je ook wel kunnen waarderen dan als liefhebber :)^
 
Èn er circuleren foto's van een mooi driftende R8 mèt ons aller Tim achter het roer.......;)

Tim;333649 zei:
Ik kan je verzekeren dat ik die cursus niet nodig heb. ;) 10 jaar lang rally gereden en daarbij ook nog Nederlands sprintkampioen geweest (groep N). ]d~^
 
Camiel;333618 zei:
Heb om die reden inderdaad ook niet voor Pirelli's gekozen. Buiten dat ze (van horen zeggen) vrij snel slijten en regelmatig cuppen .......
Cuppen is een gevolg van de constructie van de achteras en heeft niets te maken met de banden, het is natuurlijk wél zo dat een zachte band eerder toont dat hij de gevolgen ondervindt van het cuppen.
 
De skirts zitten er nu ook onder. 17 kunststof popnagels per skirt + 11 parkertjes per skirt:


IMG_20130628_133613.jpg

IMG_20130628_144929.jpg

IMG_20130628_145328.jpg

IMG_20130628_145337.jpg
 
Dat waren jullie dus aan het knutselen vanmiddag; ik zat het me al af te vragen wat jullie nou in vredesnaam onder de wagen aan het doen waren :)
 
Heb de auto vandaag in het echt kunnen aanschouwen. Mooie wagen! Volgens mij zaten de M-Performance skirts er al onder.
 
LB;333784 zei:
Heb de auto vandaag in het echt kunnen aanschouwen. Mooie wagen! Volgens mij zaten de M-Performance skirts er al onder.

Stond ie met zijn voorwielen op de brug toen jij er was? Dan zaten de skirts er inderdaad al onder.

Vies was ie wel, terwijl hij eergisteren gewassen was. :ja
 
Ah, dan is het slechts de folie geweest. Ik heb ook niet uitgebreid staan kijken. Ik had helaas weinig tijd.