• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car] BMW 335i Touring MY2013

Thanks!

Spiegelkappen zwart, grijze deel achterbumper zwart, striping erop en klaar.

Ik twijfel nog om de reflectors in de achterbumper ook zwarte te laten spuiten. Ik vind die reflectors een beetje typisch staan.
 
Wat jitzzze zegt klopt als een bus! Nou zat ik eventjes te kijken naar jouw reflectoren en ik moet zeggen als jij ze zwart spuit zal daar geen enkele keurmeester moeilijk over doen. Plus dat jouw achterlichten waarschijnlijk ook nog beschikken over een reclector! En mocht het een probleem zijn kan je met dubbelzijdige tape tijdens de apk reflectoren bevestigen en daarna weer demonteren w^^w.
 
Gewoon lekker zo laten Tim de reflectoren achter op!

Ik ben het al enorm veel jaren gewend!. Al mijn auto's hebben ze tot op heden in de bumper gehad. En het stoort mij totaal niet. Indien uiteraard correct geplaatst.
Kom genoeg gevallen tegen waarbij ik serieuze bedenkingen heb, omdat er toch een reflector op moet, en dat die maar gewoon een plekje er tussen krijgt gestopt op de bumper, en dat wordt in veel gevallen niet mooi, iets als een ontwerpfout of iets denk ik dan maar.

Maar op de BMW misstaan ze zeker niet hoor!
 
Tim,

de reflectors zwart spuiten weet ik zo 123 niet,.ik heb zelf de reflectoren in m'n r32 achterbumper met 2 componenten 3M plamuur weg gewerkt, glad geschuurd voordat de bumper gespoten werd..
Kan je evt. op verzoek wel wat foto's mailen.

Grt
 
De neus van de nieuwe 3 is niet echt mijn smaak (hoewel wij ook zeer serieus met een 3 bezig zijn geweest)
Maar deze versie is echt schitterend. Erg mooie toevoegingen en het detailen heeft weer een behoorlijk verschil kunnen maken
 
Heel makkelijk: plastidip! Is t niks? Eraf! Problemen bij APK(over 4 jaar) Eraf!

Niet over twijfelen, mij lijkt t ook strakker!

Mooie auto, mag trots zijn op je investering!
 
Gisteren naar bimmerfest 2013 geweest. Stond geen touring zo mooi als deze !!!

Met de m5 kan je hellaas niet concureren ;) maar de rest doet echt onder voor dit beest.

Ik vind de nieuwe lampen en voorzijde ook niks maar bij jou versie mistaat het echt niet. Ziet er anders uit dan een gewone 3 serie met die nieuwe look.
Die reflectors vind ik ook niet zo bij de nieuwe modellen maar dat is smaak.