• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw: Monello Raffini Polijstlijn. Totaalkit met 10% korting!

Flessen zijn binnen, andere flessen dan de fabriek had aangegeven. De etiketten moeten opnieuw ontworpen / aangepast worden. Dus dat wordt vertraging. Gaan daar nu mee verder.
 
Das zeker dat :) Geduld is een mooie deugd!
Des te meer ga je plezier eraan hebben als je het product in je handen krijgt en de eerste krassen verdwijnen ;)
 
Oh die tijd valt nog mee :)

Even geduld dus...

ps. was de betaling toch dubbel toegekomen 8-o
hehe thanks voor dit zo vlug te melden!
 
Hey Tim en de rest,

Gefeli met deze veel belovende poetslijn!
Bestelling is gemaakt. Maar is toch nog wel bij de 1e 100, he?

En ik hoop dat het pakket misschien wel in een leuke verpakking komt....
(toch wel een beetje een collectors item??!)
Ik zie hem in ieder geval met smart tegemoet.
 
Misschien heb ik erover heen gelezen en is het al genoemd, maar een slijpgraad bij de polijstmiddelen zoals bij andere merken, is wel heel handig als dat erbij zou staan !
 
Ik zou zeggen, ga naar allereerste post en kijk eens goed, zowel de cutting als de gloss factor staan per type vermeld :)

Graag gedaan ;)
 
Zover nu bekend kunnen de Raffini's vrijdag eindelijk uitgeleverd worden (en de nieuwe DAP500's ook).

Inmiddels staat er ook een DAP500 Raffini pakket online:

https://www.Carclean.com/product/DAP/DAP500_V2_Raffini_Starterspakket_0_101595
 
mk-us zei:
Ik zou zeggen, ga naar allereerste post en kijk eens goed, zowel de cutting als de gloss factor staan per type vermeld :)

Graag gedaan ;)

Bedankt, maar dat heb ik echt wel gelezen ! Ik bedoel zo`n balkje met de slijpgraad/factor die ook bij de Meg`s PB`s Wolfgang`s, Menzerna`s enz enz genoemd zijn. (wel zo handig ter vergelijk ! nooit gezien ???)
 
Etiketten zijn binnen, de producten zijn op voorraad geboekt en de eerste stickers zijn zojuist ook nog geplakt!

Ik vind het erg mooi. Even de machine nog goed afstellen dus het kan zijn dat je hier en daar een label met een klein lucht belletje krijgt of net niet 100% recht :-D
 
Dat is mooi Tim :party: Mijn ouders gaan een weekje op vakantie, dus dat komt goed uit !! Kan ik veilig een pakketje ontvangen :D :D

Groet, Peter
 
Ze worden nu dus ook uitgeleverd begrijp ik ?

Wil begin volgende week de Lupo eens aanpakken en daarvoor kan ik wel wat polijstmiddelen gebruiken ;)