• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ongewenst bezoek: overnachting van kat in de auto.

Patrick R.

Detailing addict
5 jun 2008
130
62
... in de auto!

Afgelopen maandag zijn we op pad geweest. 's avonds heb ik de auto uitgeladen, en ben naar binnen gegaan, gisteren had ik de auto niet nodig, maar vanochtend ston hij iets in de weg, dus ik verplaats hem even, kijk in de spiegel, en schrik me rot!

Een kat in de auto! 8-()) :confused: :ja :roll :weetniet ]-0 =-o 8o 8-o

En daarna keek ik rond en rook al nattigheid... 8-o

Haren, kak en pies! }:)w 8-o :0 :klap

Nu viel de kak mee, want uiteindelijk vond ik die niet, maar pies dus wel! Mijn vrouw heeft vanmiddag uitvoering de auto uitgezogen en ik ben vanavond met heel mijn verzameling schoonmaakmiddeltjes rondgegaan in de hoop dat ik alles schoon en fris heb gekregen... Ik denk dat het is gelukt.

Ik had nog Odorkill van Meguiars staan, wist niet goed wat ik er mee moest, nou, het busje is nu bijna leeg... x-]

Ik heb de komende 2 dagen de auto ook niet nodig dus alles kan goed drogen, en ik hoop dat hij daarna weer een beetje normaal ruikt. Geluk met de half leren bekleding, want dat neem niet zoveel viezigheid op. Maar wellicht dat er toch een keertje ene extractor over moet. Heeft iemand die in de buurt van Hattem te leen, of iemand die mij zou willen helpen indien nodig?

O ja, ik moest na de ontdekking het beestje de auto nog uitjagen ook nog, blijkbaar beviel het hem wel! :klap Er was zelfs tijd om nog even een foto te maken!

klein1.jpg


klein2.jpg


klein3.jpg
 
Hattem is misschien net ff iets te ver voor die extractor :-"

Hopelijk gaat poezebeest je auto nou niet zien als een grote kattenbak of zich op je dak of motorkap nestelen.
(wat waarschijnlijk een kat hier wel gedaan heeft op mijn auto; zag vanmiddag lichte krassen op mijn motorkap)
 
Balen hoor, ik hoop voor je dat de geur snel zal verdwijnen. Zelf heb ik ook last van een kat. Iedere ochtend als ik bij de auto kom dan staan de sporen van zanderige katten poten op mijn auto. Afgelopen weekend moest ik dan ook weer diverse krassen weg polijsten van dit ##@%&* diertje.
 
een van onze katten heeft laatst ook ik m'n vrouw haar auto zijn behoefte gedaan.
op de bestuurders stoel nog wel.

na wat rond gezocht te hebben op internet kwam ik ecodor uf 2000 tegen.
dus dat besteld en moet zeggen het was snel in huis (net als bij CC )

het werkt goed na een aantal behandelingen.
de pis geur is er uit, maar soms ruik je nog een beetje het schoonmaakspul
 
Wel een lief beestje!:)

Mijn kat gaat alleen in de kattenmand mee in de auto. Gelukkig wordt ie niet wagenziek onderweg naar de dierenarts of pension. Vele jaren geleden had ik een keer bezoek in de auto. Ik had de auto gewassen en tijdens het wassen is kennelijk een van de katten van de buren op de achterbank gaan liggen. Daar kwam ik pas achter toen ik later die middag met de auto nog even weg meost. Op bestemming bij het uitstappen zag ik pas dat ik een passagier had. Poes was heel rustig en heeft - gelukkig - totaal geen souvenirs achtergelaten.

In ieder geval succes ermee!
 
Het is een van de (vele) katen van de buurman. Dus hij was niet ver van huis... Zijn broertje/zusje (geen idee) liep wel wat vaker dan normaal over de oprit, maar ik heb nooit aan de kat in de auto gedacht natuurlijk!

Ik zal vanavond de auto gaan besnuffelen, en dan merk ik wel of alle inspanningen hebben geholpen. Zo niet dan is het aanbod van Frankv6 een hele goede, en lekker dichtbij inderdaad!

Qua viezigheid valt het wel mee, want met de Meguiar's carpetcleaner kwam er niet eens heel veel van af. Maar met een extractor haal je natuurlijk veel meer en dieper de prut eruit.

De matten heb ik met allesreiniger proberen schoon te maken, die hangen te drogen, maar als die niet te redden zijn, is een nieuw setje zo gekocht natuurlijk, maar even snel nieuwe autobekleding niet!
 
kattenpis.. god wat moet dat gestonken hebben!
ik heb echt een hekel aan luchtjes in de auto.. en helemaal een degene die stinken!

extractor is ZEKER aan te raden.. hoop trouwens dat je er op tijd bij bent geweest.

ken ook andere mensen die dit meegemaakt hebben, en die hebben tot de dag van vandaag wittige vlekken in het interieur
 
lol @ koppie van kat :grinning:

Voor de rest die ruftende vlooienbaal tegen de muur kapot gooien, en daarna in de fik steken...
 
Hahaha, ik was al bang dat ik de enige was die geen grote affectie heeft met deze viervoeters.
 
Haha, rofl dit kon niet uitblijven. Er is gelukkig ook nog een middenweg, ben geen lover maar ook geen hater qua katten dan natuurlijko:) .
 
Dont fuck met de kat van Patrick. Die is lichtelijk chaggie.

Voor de rest zijn katten huisdieren. Juist, HUISdieren ! Mensen moeten die beesten binnen houden. Of in de tuin.

Groet, Peter
 
tinus zei:
lol @ koppie van kat :grinning:

Voor de rest die ruftende vlooienbaal tegen de muur kapot gooien, en daarna in de fik steken...

Juist:!

onze buren zijn ook zo erg met die beesten word er schijt ziek van lopen over de auto's pootafdrukken erop, krassen. Ze lopen het huis in als de achterdeur openstaat. Als ik de mogelijkheid heb dan zullen ze baksteen happen. Beesten mogen het huis niet in van de buren dus zwerven ze maar rond.