• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ongewenst bezoek: overnachting van kat in de auto.

De mijne mag niet eens naar buiten vanwege een doorgaande weg, waar ook bussen rijden. Voor je het weet heb je het tinus-effect :D
 
Ik ben zeker een kattenliefhebber, maar iemand maakte de opmerking:

HUISdier.

Daar ben ik het 100% mee eens. Fijn binnen houden! En inderdaad, mijn buurman doet dat dus niet. Jaren terug liepen er 14 ! katten van hem rond. Daar is toen tegen op getreden. Nu heeft hij er 2 en 2 kleintjes, waar er dan 1 van in de auto heeft gelogeerd.

De haren waren redelijk makkelijk te verwijderen omdat er op leer en alcantara gelukkig niet zo haakt. En in de kofferbak waar wel van die harige bekleding ligt is hij niet geweest. Dus dat viel mee.

Gisteravond heb ik voorzichtig de auto opgedaan, in de bange hoop dat de meurputlucht me om de oren zou slaan. Maar gelukkig valt het mee. Er hangt nog wel een onbestemd luchtje, maar het meeste is er wel uit. Ik heb na langdurig snuffelen ontdekt dat op de bestuurdersstoel en op de matjes is gepiest. De matten liggen in de kliko, die waren niet meer te redden en al op leeftijd, dus weg ermee. De stoel hou ik even in de gaten, als het blijft ruiken, dan rij ik op afspraak even naar Apeldoorn!
 
Hahaha, maak je geen zorgen want ik ben een groot dierenliefhebber.
Ben zelf opgegroeid met katten, en had ze zelf ook (Heilige Birmaan en Blauwe Rus).

Daarnaast ligt er zeer regelmatig een natte, ruftende bruine vlooienbaal in de achterbak; een labrador :heart_eyes:

Baal er wel van als de katten vd overburen WEER over de auto hebben gelopen met hun modderpootjes, maar wordt nooit boos op dieren want zij kunnen er niets aan doen.
 
kat=huisdier=binnen, hmmm en honden dan, ook maar binnen laten dan?
Honden overal buiten laten poepen en niet opruimen?
Kat naar binnen..baksteen happen? Tja, prop die baksteen dan eens bij de buurman eens in zijn snavel ipv beestje de schuld te geven ! ( en idd zij kunnen er niks aan doen hoor ! )
Kat spontaan volgende dag in de auto...zéér nette buurt dat je alles open laat staan ?!
Je liever kinderen buiten laten spelen en niet doorhebben dat OOK JOUW kinderen per ongeluk een krasje maken ( of die ook maar vanaf heden binnen houden ;) )
Heb al 38 jaar huisdieren om mij heen, nu 8 katten, 2 honden, 2 konijnen ( + 1 vriendin en 2 dochters, maar dat ter zijde HAHA ) en kan vertellen dat ELK vuiltje en luchtje wat (per ongeluk) is achtergelaten door welk beest dan ook met gemak te verwijderen is !

Maar zullen we ons nu maar weer met z'n allen gaan concentreren op het detailen en onze lieve viervoeters vergeven voor hun zonden

DANK U
 
he klote man, een leuk viervoetertje hoor, alleen niet in je auto, heeft ie je (lederen) bekleding niet te grazen genomen met z`n tentakeltjes?
 
Er zit 1 haaltje in 1 hoofdsteun achterin, maar weet nu niet zeker meer of die er al niet in zat...

Het is inderdaad een heel net buurtje hier. Alleen deze ene (en nog 1 iets verderop) buurman denkt dat hij in de vrije natuur woont. Zo ook aan zijn "tuin" te zien. En daarbij hoort ook loslopend vee bij, volgens hem. En ongedierte, als muizen, egels en weet ik nog wat meer.

Maar hij gaat zijn gang maar. Alles wat over mijn schutting komt, knip ik af. Alleen zijn vee kan ik niet tegenhouden, helaas. Als die katten nu gezellig in de zon willen liggen (wat thuis vanwege het "bos/tuin" niet meer kan :-" ) is dat prima, maar niet in de auto!

Honden horen aan de lijn, poep opruimen door de baas en dan heeft niemand last van honden.

Kinderen zijn nu eenmaal mensen, en die gaan toch net even voor huisdieren toch? Maar ook die horen aan een lijntje te zitten, reëel of virtueel (net hoe strak ze opgevoed kunnen worden :|~* ) Die hoor je ook in de gaten te houden.

Katten kan je ook aan een lijntje houden als ze toch naar buiten willen, willen ze dat niet, dan binnen houden.

Schade veroorzaakt door 1 van bovengenoemde moet gewoon opgelost/vergoed worden door de eigenaar van 1 van bovengenoemde.

Zo moeilijk is dat toch niet? :schaam
 
de kat die hier zulke dingen uithaald zal verrekte hard moeten kunnen lopen want als ik hem te pakken heb gaat ie over de schutting naar de buurman zijn vijver en die pakt hem dan ook weer aan om dat ie in zijn vijver zit:D :D :D :D :D :D
 
Ik zelf heb 3 siamezen en deze zaten altijd op mijn oude auto. Nu heb ik een nieuwe en heb het ze
geleerd dat ze niet meer op deze auto mogen komen. Het terrein wordt ook door de drie bewaakt dus andere
katten komen ook niet op mijn auto.

Tja siamezen zijn geen normale katten. Siamezen luisteren:heart_eyes:
 
Weer een goeie reden om heel je interieur te detailen

Dat had ik net nog geen 2 weken daarvoor gedaan, full options, incl leer behandeling e.d. Daardoor was het wel goed schoon te maken, denk ik.

Ik heb vanmiddag even een paar neiuwe matten gekocht bij de dealer (past goed, en niet eens te duur, € 33,-) en ik moet zeggen dat het niet erg meer ruikt, het was best warm vandaag maar ik rook de PB leather conditioner duidelijk boven andere luchtjes. Het komt wel weer goed gelukkig!

Ik heb de kat nog niet weer gezien trouwens...
 
Beetje late reactie maar mocht het nog nodig zijn :

Ik heb een extractor (Alutech), mocht je je interieur nog willen reinigen moet je me even een PB of mail sturen.

Gr. Arjan
 
Lief aangeboden, maar zoals de geur nu is kan ik er mee leven.

Ik heb meerdere mensen vervoerd en terloops gevraagd of ze iets roken, maar iedereen zei dat ze alleen een lekker leer luchtje roken. Dat klopt want ik ben scheutig met de Poor Boys Leather conditioner bezig geweest.

Maar als ik een keertje het alcantara gedeelte wil doen, dan PM ik je wel. Harderwijk is goed te doen!
 
@Soepergrover : Simpel een poekie van te maken hoor leg hem rustig op zn rug pootjes omhoog de lucht in en in elke hand 2 pootjes en poetsen maar :D

Nee met alle katheid op een stokje is zeer vervelend als je er last van heb maar vind het ook te gek dat er mensen zijn die dan geweldadig zijn tegen katten !
 
Oud topic maar alle ellende komt van de baasjes die gewoon asociaal zijn, that's it..honden, katten weet ik het.
Maar ja dat zie je ook buiten, kinderen krijgen zelfs al vaak al geen opvoeding...

Gewoon gaan praten met die lui, gaat dat niet? hard optreden tegen aso gedrag, ook niet normaal als je jezelf achter slot en grendel verschuild en als een lonely ranger als op die tv programma's vervuild en een hele dierentuin hebt toch?
Wordt NL ook weer is een beetje oprettiger wonen!

Ik hou van alle dieren, opgegroeid met honden en ze mogen me allemaal wel als ik ze ontmoet.
Zal een dier nooit kwaad doen. Heb zelf totaal geen dieren nu maar daar kies ik voor, lekker vrij om te gaan en staan.
Een dier in nood zal ik altijd helpen, het gaat mij soms nog meer aan het hard dan volwassen mensen... !

Gelukkig is het goedgekomen met je auto maar ik zou zelf ook maar eens aktie ondernemen door op te letten voor je je auto dichtdoet of verlichting plaatsen.
Het is nou eenmaal geen jaren 60 meer dat je alles zo open kunt laten staan, dat is vragen om ellende ben ik van mening, overal!
En dan bedoel ik tot er weer een bende Roemenen door de wijk trekken want die weten precies waar ze moeten zijn.
(ik woon zelf in een nette en gezellige nieuwbouwwijk hoor maar in Hellevoetsluis zelfs is het vaker voorgekomen)
 
Voor het geval er nog andere katten in auto's gaan logeren en wat welriekends achterlaten..... reinigen met biotex dat doodt namelijk alle eventuele bacteriën en dus ook geurtjes.