• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oud lederen interieur behandelen

De Hide's van Auto Finesse zijn ook heel goed!
Verder heeft mother's ook een setje (zie review elders op dit forum)
 
Mooie resultaten! Een vraag over de gliptone producten. Met name de cleaner. Ik heb mijn leren bekleding na APC van P B(1/40, wat voorzichtig begonnen) behandeld met de cleaner. Wat is de beste manier hiervoor? Ik heb het ingewreven met een applicator pad een daarna geborsteld. Echter was bij het borstelen hierna steeds de cleaner al bijna ingetrokken. Heb ik te weinig gebruikt? Leer lijkt op het oog wel wat opgeknapt. Conditioner van gliptone is gewoon top overigens.
 
die paardenharen borstel is echt wel nodig voor de gliptone cleaner...een pad is hiervoor veel te zacht. Het is echt nodig dat het produkt schuimt. Dit heb je met je pad waarschijnlijk niet zien gebeuren. Daarna goed deppen met een badhanddoek. De conditioner kan je aanbrengen met een pad. Succes ermee.
 
Dank! Heb het af en toe zien schuimen met de pad. Dat was met name als ik er wat keer van aanbracht. Handig om te weten voor de volgende keer. Nu was het al bijna volledig ingetrokken elke keer als ik met de borstel aan de slag wilde.