• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

Van mijn familie uit Amerika gekregen:

guruwax.jpg


GuruWax van DetailGurus.

GuruWax is a unique blend of natural coconut, almond, propolis and banana oils with over 50% by volume of Brazilian No. 1 White Carnauba wax, the purest, hardest and most transparent natural wax in the world. The natural oils found in this fine wax produce a fresh, aromatic fragrance that you can enjoy while you protect your car from outside contaminants and corrosion.

Ruikt erg lekker :heart_eyes:
 
Volgens het potje kan het zich meten met de duurste waxen ter wereld. De wax kost rond de 70 dollar. Vind het een beetje Fuzion achtig aandoen kwa structuur.
 
Geinig Gideon, weer eens een wax die je niet ( alhier dan ) op elke hoek van de straat tegenkomt !
Fototje van de wax zelf mogelijk ?
 
Ik zal nog wel even een foto maken van de inhoud! Als het goed is ga ik hem zondag op de zijkant van de A1 proberen.
 
Leuke aanwinst. De bestanddelen doen vermoeden dat het heerlijk zal ruiken en vast en zeker ook wel plezierig zal werken.
Veel plezier met de zijkant van de A1 en deze wax.
We zien de foto's wel....
 
Kleine aanvulling:

- Grit Guard - Grit Guard - Rood

- Grit Guard - Grit Guard - Blauw

- Gliptone - Geurhangertje - Liquid Leather - Ledergeur
 
Het haalt mij misschien over ze uberhaupt te kopen :schaam :roll

Mooie aanwinst Gideon!
hoe bevalt jouw de geurhanger?
 
Is mijn derde al! Vind het heerlijk ruiken als je de wagen open doet! Ze gaan ongeveer half jaar tot een jaar mee, de geurhanger in de RS ruikt nog steeds. Heb die van de A1 nu vervangen. Laatst zei iemand: ruikt net als een Bentley :-b Vind het een sjiek luchtje, niet overheersend. Je moet natuurlijk wel lederen bekleding hebben anders val je gelijk door de mand :D

De dubbele GG's zijn echt een aanrader, werkt perfect. :ja
 
Ook hier 1 of 2 extra GG's op de verlanglijst en neem dan ook gelijk een geurhangertje: voor 4 euro een half jaar plezier ervan. Waar verstop jij hem in de auto?