• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB Trim Restorer loopt uit

Olijfolie loopt zeker uit, tenzij je het goed eruit poetst.

Stel dat het je echt gaat vervelen zou ik een spuitbus bumperverf halen. Nooit meer last van witte uitgelopen trims.
 
update:

Vandaag is er flink wat regen over de trims gegaan maar de olijfolie zit er nog gewoon goed op. Er zit weinig product nog op de trims, het merendeel is erin getrokken en derest is eraf gepoetst.
 
Binnetie zei:
Wat is voor de raamrubbers wel een goed product? Die kunnen nl wel een behandeling gebruiken (nu met de TR is het er allemaal weer af).


Zelfde vraag, want ik dacht binnenkort TR aan te schaffen en ook voor de raamrubbers te gebruiken...
 
Ja precies!

Wat is voor de "raamrubbers" nu een goed product?

Heb zelf PB TR ook altijd op de raamrubbers gebruikt, alleen nu iedereen het zo zegt, is het zeker niet optimaal voor op de raamrubbers te smeren, en nu is mijn flesje leeg en wilde de Black Wow aanschaffen. Maar deze is ook niet geschikt voor op de raamrubbers.

Wat is dan nog wel geschikt? :weetniet
 
Gebruik hier TR, ook op de rubbers. Geen problemen, geen uitloop na regen en het dekt mooi af! voor mij een blijvertje dus.
 
Afgelopen zaterdag middag heb ik de Trim Restorer aangebracht en inmiddels is er heel wat regen gevallen hier. Voor zover ik heb kunnen zien zijn er nog geen uitloopsporen te vinden onder de rubber en kunststof trims.

Ik denk er wel over om over de laag TR die er nu op zit nog een extra laagje aan te brengen voor een betere dekken. meer omdat mijn trims er best wel verbleekt uit zien (vindt ik zelf)
 
Ik gebruikt ook gewoon Trim restorer voor de raamrubbers. Ik maak ze wel eerst goed schoon met APC, dan een laagje TR erop, en dan wat uitwrijven. Geen uitlopers of vlekken oid...Topspul wat mij betreft.
 
olijfolieupdate:

Trims waren na het wassen een beetje vlekkerig.

Beetje zonnebloemolie voor de variatie gepakt.

Dik erop en na 5 minuutjes heel hard en grof uitpoetsen.

Zwarter dan dat worden ze echt niet........
 
op vag raamrubbers werkt nagenoeg helemaal niets, ik heb hier vanalles geprobeert, nu gebruik ik pb trim restorer, ik breng deze alleen op en laat 'm daarna zitten, en dat gaat voorlopig goed.

dit schijnt overigens ook te werken op rubbers heb ik begrepen van een medewerker van cc (kan ff niet meer op de naam komen)
https://www.Carclean.com/product/Pro_Vision/Rain_Clear_Rain_Repellant_Gel_150ml_RCG_150_101363
 
Ik gebruik TR ook op mijn dakrails, raamrubbers en side skirts en moet eerlijk zeggen dat ik er zeker tevreden over ben. Als er een middel is wat nog beter zou zijn zal ik het zeker gaan uitproberen. :cool:
 
Swissvax Seal Feed op de rubbers. Plastic met PB TR, maar ik heb laatst wat Wolfgang tiregel geprobeerd en dat lijkt een stuk duurzamer te zijn...
 
Ik heb gisteravond mijn stootrubbers weer goed afgenomen met APC, ik had er nogal wat wax opzitten van het uitpoetsen (daarom is afplakken ook zo belangrijk, want het kwam telkens terug). Daarna met de Tire & Trim dressing applicator een heel dun laagje Trim Restorer aangebracht. Even 5 minuten laten zitten en toen met een MF uitgepoetst. Ik heb nog geen regenbui gehad dus kan niet zeggen om het weer gaat uitlopen. We houden het goed in de gaten.
 
Na al die regen kan ik nu zeggen dat het de TR goed blijft zitten en zelfs een beetje beading heeft :) Goed schoonmaken en heel dun aanbrengen was de truc. Ik heb nu alleen 1 stuk wat erg verkleurd is ten opzicht van de rest, maar dat zal wel een fabrieksfoutje geweest zijn de zon schiijnt op die zijde en alleen dat stuk is verkleurd.
 
Het is echt een kwestie van dun aanbrengen en daarna even goed uitpoetsen. Ik ben er blij mee! Dacht dat ik het bijna maar voor op het strand moest gaan gebruiken, zo'n lekkere geur zit eraan :D
 
De TR een lekkere geur. Valt wel mee de Natural look die ruikt we lekker de TR vind ik bijna reukloos. :cool:
 
De TR heeft in mijn ogen (neus?) de minst lekkere geur: kokos..... of zou dat komen doordat ik ook een hekel heb aan kokos?? :D
 
Ik gebruik TR voor rubbers resultaat vind ik zeer goed en trouwens ook de levensduur!