• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

picasso's collectie

Vandaag mijn nieuwe spulletjes ook ontvangen . En weer eens bewijs dat de service van Carclean top is , ik had namelijk iets dubbel besteld , terwijl ik er maar 1 van doen had . Even een mailtje naar Carclean , en opgelost . :)^

IMG_0076.jpg


Wolfgang - Deep Gloss Paint Sealant 3.0 - 473ml
1 100766 Wolfgang - Auto Bathe - 473ml
1 100965 Wolfgang - Total Swirl Remover 3.0
1 100966 Wolfgang - Finishing Glaze 3.0 - New Formula
1 101459 Cobra - Micro-Restore Concentrate - 946ml
1 101151 Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml
1 101989 Black WOW - Black WOW Exterior Trim Restorer - 59ml :kado
1 100713 Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml
1 100735 Poorboys World - Bug Squash - 473ml
 
Thanks mannen . En Virus al veel goeds gelezen over Wolfgang produkten , dus ook maar eens testen he .
O ja deze had ik er nog niet bij gezet . Mijn Padwasher , en de Dirt Devil .

IMG_0080.jpg


IMG_0081.jpg
 
Het houdt maar niet op ten huize picasso zo te zien :grinning:

Mooie aanwinsten alweer, die APC plus zal handig zijn voor de extractor, ik neem aan dat deze er ook komt? (ook handig voor als good old Virus ooit eens een litertje APC plus van doen heeft :D )

Ik ben jaloers op de Wolfgang DGPS :heart_eyes: (via verschillende forumleden al vernomen hoe goed deze is) Mocht deze je niet bevallen pm je me maar :D

Proficiat met de padwasher! :)^
 
Ha ha Virus idd die extractor die komt er ook . En als je eens iets wil gebruiken mag je gerust langs komen . Ik zal als ik tijd heb al eens een litertje apc plus klaar zetten voor jou . En die Wolfgang DGPS idd al veel goeds over gelezen , ga ik wel eens testen als ik eens veel tijd heb . :-b
Ben ook nog van plan van mij een stofzuiger van Dirt Devil aan te schaffen , want dat setje past niet zo goed op onze Dyson . ;)
 
@ Tamer idd heel snel gegaan en is nog niet gedaan , had dit zelf ook nooit gedacht dat ik zo graag zou doen . :party: Wetend dat ik normaal op karper vis , en bijna elk weekend weg was om te gaan vissen , in deze hobby heb ik ook al duizenden euro's in gestoken , en nu ligt dit hier allemaal onder het stof . :D
 
Thanks Paulus , had dit hier overlaatst gelezen op het forum , en direkt aan geschaft .
Heb die turboborstel al eens getest , en gaat heel goed om haren te verwijderen . ;)
 
gvd ben jaloers, heb jij nog plaats om dat allemaal weg te steken ??

k ga toch ma es stekene opzoeken op google maps peins k :)
 
Ha ha Fudd je bent altijd welkom hier .
Enne wacht maar hoe jouw collectie er binnen nu en jaar zal uit zien . Is zo verslavend . :-b ;)
 
had al schrik dat je zo iets zou zeggen, denk dat ik maar alvast ga sparen :)
en wie weet hou ik je daar nog wel aan als mijn eerste poging de zaterdag catastrofaal afloopt, best benieuwd hoeveel misstappen zo'n dap kan verbergen :)
 
Lekkere collectie hoor! Alles zo'n beetje gelezen en echt veel verschillende producten.
Heb je al een Top 5 van producten? :D
 
He Johnwoo bedankt man . Heb nog niet echt een top 5 , daarom dat ik nog wat dingen heb bij besteld om te vergelijken .
Het enige wat ik nog ontbreek is een mooie werkruimte zoals bij jou , maar dat gaat hier helaas niet lukken . :no ;)