• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Forum :'(

Vergeet niet dat iedereen hier op dit forum (enigszins) met Meguiar`s begonnen is, later kwamen daar de andere merken bij. Het is natuurlijk veel leuker om andere merken met elkaar te vergelijken. En juist DAT maakt een CC en AD forum aantrekkelijk ! En dan de meetings natuurlijk, die zijn veel groter van aanpak (gelukkig) dan van alleen een Meguiar meeting !
Het produkt blijft perfect, maar andere kunnen beter zijn. Dat is iig te lezen bij de verschillende tests van de diverse enthousiaste forumleden, die hiervoor verantwoordelijk zijn ! Hulde !!! o:)
 
scenic zei:
Vergeet niet dat iedereen hier op dit forum (enigszins) met Meguiar`s begonnen is, later kwamen daar de andere merken bij.

Niet echt.
Volgorde is meer: Turtle/Commandant/Valma ==> Sonax ==> Autoglym (heeft nog steeds hele goede producten) ==> Carclean.
 
Toen ik begon met de interesse voor het detailen, begon ik met het lezen op o.a. op het meg's forum, maar daar kom ik nog zelden. Met name dat ik hier ook veel “bekende” namen tegenkom die daar goede info gaven, en er hier keuze mogelijk is met andere merken, ben ik het eigenlijk nog leuker gaan vinden. :)^

Ik snap die houding voor een enkel merkgericht fora niet echt, zorg dan voor iets waar de concurrentie niet voor nodig is.

In het begin had ik een kleine collectie bestaande uit enkele meg's en autoglym producten. Ben blij dat er nu ook poorboy's aan toegevoegd is.

Ik denk enkel merk gerichte fora niet kunnen tippen aan een forum als deze, tenzij je misschien een probleem hebt met een bepaald product van een bepaald merk...

Door alle info hier heb ik al te weinig tijd om andere forums te bezoeken :party: , laat staan voor het detailen (waar het uit eindelijk om gaat).

Waarom zou je voor iets 10 “handleidingen” gebruiken, terwijl het ook 1 kan zijn...

Ben overigens nog te (turtle)groen om aan homemade middeltjes te beginnen :D
 
scenic zei:
Vergeet niet dat iedereen hier op dit forum (enigszins) met Meguiar`s begonnen is, later kwamen daar de andere merken bij. Het is natuurlijk veel leuker om andere merken met elkaar te vergelijken. En juist DAT maakt een CC en AD forum aantrekkelijk ! En dan de meetings natuurlijk, die zijn veel groter van aanpak (gelukkig) dan van alleen een Meguiar meeting !
Het produkt blijft perfect, maar andere kunnen beter zijn. Dat is iig te lezen bij de verschillende tests van de diverse enthousiaste forumleden, die hiervoor verantwoordelijk zijn ! Hulde !!! o:)


Daarom stond dit woord er ook in ;)