• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Swippy, gister aangebracht. Geen fan werkt wel
IMG_7520.jpeg
 
De beads zijn een beetje plat hoop niet dat het aanpassen van de formule ten koste is gegaan van de beading?. In mijn review waren de beads en sheets top alleen vlekte de wax, dat zou aangepast worden. Zie mijn video’s


Als je de wax naderhand nog moet aanpassen omdat ie vlekt ,dan hadden ze em beter van tevoren wat langer kunnen testen.
 
@goku3 die Fireball wax ziet er erg lekker uit, had jouw filmpjes dan ook eens even bekeken.
Heb je toevallig nog andere waxen van Fireball? Eventueel eens een vergelijk (voornamelijk in standtijd) met fusso bijvoorbeeld.
 
Seal n Shine is een fantastisch product dat eigenlijk alles heeft. Ruikt lekker, zeer goede bescherming, zuinig in gebruik, makkelijk aan te brengen, lak voelt glad aan en de prijs is ook goed.

@RoyR

Fusso vlekt? Ik heb het nog niet gehad. Ik gebruik wel Fusso Light op een witte auto. Misschien heeft Fusso Dark op een zwarte auto daar meer last van?
 
@Morpheus02007 op een lichte lak ervaar je vaak inderdaad geen problemen.
Ik heb op mijn motorkap ook de nieuwe versie gesmeerd. Uiteraard heel dun etc. Zoals het moet. En het gaf toen toch vlekken.
 
Seal n Shine is een fantastisch product dat eigenlijk alles heeft. Ruikt lekker, zeer goede bescherming, zuinig in gebruik, makkelijk aan te brengen, lak voelt glad aan en de prijs is ook goed.

Ja de lak voelt inderdaad ook mooi glad aan! Mooi spul en helemaal dat je het nat kan aanbrengen met de grote kans op regen deze tijd van het jaar. Producten als beadmaker moet een tijdje droog blijven na aanbrengen.

Ben wel benieuwd hoe de seal n shine blijft zitten kwa standtijd nu als drooghulp.