• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik heb eergisteren voor het eerst een auto gewaxed :)

Nu het regent snel paar fotos gemaakt, geen idee in hoeverre t laat zien of ik goed of slecht gewaxed heb ( heb geen referentiekader nog )maar ben er zelf wel trots op.
De wax is Dodo Juice supernatural 2.0

motorkap

IMAG0209_zps4de7ce57.jpg



dak

IMAG0211_zpseed0dda4.jpg
 
Ik kan sowieso geen plaatjes zien op mijn htc one tenzij ik Firefox gebruik...Dit heb ik alleen op carclean overigens.
 
3 weken oude, na wat afnemen en vegen van de volgende dag na het aanbrengen van wax hollogrammen/vegen en niet gewassen Dodo Juice Bleu Velvet Pro met daar overheen Dodo Juice Purple Haze Pro


xfro1x.jpg
 
Blijft een prachtige kleur arjanD300.

Hier eentje van een simpel waxje, 2 lagen Collinite - Super DoubleCoat Wax No. 476S ...

IMG_0670Large_zps3d680d34.jpg
 
Vorig weekend mijn auto ook een goede poetsbeurt gegeven.

- Vooraf gewassen met DJ Born to be Mild
- Glaze Black Hole
- Lekker gaan waxen met DJ Purple Haze Pro

Dit was na een goede regenbui afgelopen vrijdag. De druppels zaten er volgens mij al een paar uurtjes op.
Het was de eerste keer dat ik ben gaan waxen, maar wat een ontzettend fijne wax is die DJ toch! :heart_eyes:

Foto is niet de beste qua kwaliteit, maar ik heb hem moeten nemen met mijn telefoon.

Resultaat:

DodoJuicePurpleHazePro_zps40ea81ff.jpg



Vanochtend (9-9-2013) kwam ik bij de auto en trof het dak zo aan:

IMAG0476_zps00f8adab.jpg