• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre-order deals voor de nieuwe Polishing Power machines: DAP500 + DAP900 V3 + PAW900!

Ben nog steeds in twijfel ofdat ik de PAW ga bestellen of dan wel de Rupes. De machine zal veelvuldig gebruikt worden dus wat is dan de betere keus...? Ik moet bekennen dat de DAP900 nu ruim 3 jaar intensief is gebruikt en het tot op heden nog prima doet. Natuurlijk is deze inmiddels wel aan vervanging toe want het eeuwige leven heeft hij nou ook weer niet. Dus wat betreft kwaliteit maak ik me geen zorgen. Ben alleen erg benieuwd ofdat de PAW en Rupes erg veel van elkaar schelen.
 
Hoewel de PAW900 een nieuwe machine betreft, denk ik dat de kwaliteit gelijk zal zijn aan de DAP900. Straks als ze er zijn, beiden even hier testen / gebruiken.
 
Tim;n391732 zei:
Ze zijn besteld, maar de leverancier is weliswaar er goed, maar ook erg langzaam...


Als je ze besteld heb ga ik er van uit dat je dus ook weet hoe ze er uit komen te zien. Kan je ons een sneak preview geven?


Doordat je voor de PAW speciaal nieuwe pads moet aanschaffen is het voor mij toch best een bedrag en ben ik nog enigzins terughoudend.
 
Haha oke, geen patronen maar gewoon een vlakke pad dus.
Kan je mogelijk wel al iets zeggen over de prijsstelling van de samengestelde pakketten? Dus een PAW met pads?
 
Ben er ook nog niet helemaal uit, het is niet alleen de machine maar ook nog de pads...............moeilijk, moeilijk.
 
Ja precies, de pads komen er ook nog overheen, zullen gemiddeld ook een €14,- gok ik zo neffens voormalige 6,5" pads, dat keer vier stuks, hik je ook alweer tegen de €60,- Samen zonder kortingscode van de machine €260,- met kortingscode van enkel de machine tik je de €230,- ongeveer aan,... Uitgaand van een standaard prijs. Niet dat ik om geld verlegen zit, totaal niet. Heb een prima buffer. Toch blijft het voor eventjes een aanslag haha. Eigenlijk is dan een scherpe combi aanbieding ook wel weer iets, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat die zo scherp als pakket is, als de machine nu los en dan later de pads los aan te schaffen. Opslag kost ook geld, en dat is nu nog achterwege,...
 
Tim;n391668 zei:
Je krijgt 15% korting op de machine en 10% EXTRA korting op de voordeelbundels (waar al 15% korting op zit). Omgerekend krijg je op de spullen die in de set zitten dus 23,5% korting.

Moet je bij het bestellen van zo'n voordeelbundel dan ook beide codes gebruiken?