• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pre-order deals voor de nieuwe Polishing Power machines: DAP500 + DAP900 V3 + PAW900!

Ik zou voor de DAP kiezen en op termijn (of nu als geld geen rol speelt) uitbreiden met de PAW. De PAW is met de 6.5" pads niet zo geschikt voor de minder toegankelijke delen. Met de DAP900 heb je meer power en is geschikt voor de gehele wagen.
 
Mee eens, hele grote pads werken niet goed op krappere plekjes, dan is een machine die een 5,25 of 5,5" pad gebruikt een stuk vriendelijker.
 
Zelf zou ik dan de PAW doen, die kan je dan gebruiken voor de zwaardere stappen, en dan voor de krappe stukjes en eventueel afwerken kun je de Kraus DA gebruiken. Want uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je het met de DAP900 ook nog niet helemaal redt op een VAG lak.
 
Ja ik heb ooit wel eens een DAP van Meguiars gebruikt er daar vond ik juist de grote pads er onhandig... Maar denken jullie dat ik duidelijk verschil ga merken als ik de stap maak van een 500W naar een 900W DAP? Bij de PAW lees ik dat deze vooral mooier finisht, maar betekend dat ook een betere correctie?
 
LB;n391733 zei:
Haha, het is niet anders. Wat is je advies? Pre order voor de PAW plaatsen en de pads afwachten?

Dat zou ik doen ja!

Let op! We verwachten maandag 28 april in de loop van de dag voorraad binnen te krijgen. Dat houdt in dat ook dan de pre-orderactie vervalt.
 
Ach de 6.5" pads zijn er ook nog niet. Is daar al meer bekend over?
 
Geeft meer tijd om toch die "bewuste" beslissing te maken voor de PAW900;) (Kans is nu groter omdat m'n ouders een uni lak Nero alfa Mito hebben gekocht) duur nog een drie weken,... Maar dan is het nog even wachten op de pads,...
 
Is de DAP900 starterskit power pack nog met korting te bestellen? Zie dat deze nog op "verwacht" staat.
 
Jammer dat er geen zichtbare datum aan het pre-orderen gekoppeld was, ik was net 1 dag te laat voor de DAP900V3 powerpack, door zure smaak nog geen V3 besteld nu.
 
SuperBee, dat stond duidelijk aangegeven in de openingpost, dat de einddatum de datum zou zijn wanneer ze binnen kwamen.
Helaas was je een dag te laat. Niet alle acties hebben een einddatum ;)