• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Weten jullie wanneer scholl s40 terug op voorraad is? Heb mijn bestellijstje voor zaterdag net afgemaakt en zie nu dat deze niet meer op voorraad is
 
Wanneer zou de Monello klei beschikbaar zijn? Ik was van plan om op SDD eentje kopen, maar helaas niet niet meer beschikbaar :/
 
Ooh, da's jammer inderdaad.


Ikzelf wilde de Tuf Shine Tire Appearance Kit (102 356) bestellen, maar is eveneens niet op voorraad.

Enig idee of hier al nieuws over is..?


Greetz
 
Ik had gehoopt op onderstaand artikel op de SSD...
https://www.Carclean.com/product/Scholl_Concepts/Blue_Heavy_Polishing_Pad_85mm_20268_102854
 
Is er bekend wanneer de [h=1]Nanolex - Matte Surface Cleaner - 200ml[/h] weer leverbaar zou zijn?
of is er een goed alternatief?
 
Quantoxx zei:
Ooh, da's jammer inderdaad.


Ikzelf wilde de Tuf Shine Tire Appearance Kit (102 356) bestellen, maar is eveneens niet op voorraad.

Enig idee of hier al nieuws over is..?


Greetz
Komt de komende maanden niet. Op zijn vroegst december.
 
Die heb ik dus net optijd meegenomen bij de SDD.
is blijkbaar aardig verkocht dan moeten er eerdaags toch wel vergelijkende filmpjes verschijnen ;)
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Ooh, da's jammer inderdaad.


Ikzelf wilde de Tuf Shine Tire Appearance Kit (102 356) bestellen, maar is eveneens niet op voorraad.

Enig idee of hier al nieuws over is..?


Greetz

1 opmerking
  • [URL]https://forum.Carclean.com/core/image.php?userid=5&thumb=1&dateline=1394015600
    #335.1

    Tim heeft commentaar gegeven
    28-08-15, 13:23
    Editing a comment


    Komt de komende maanden niet. Op zijn vroegst december.

Ik ben toch wel erg enthousiast om dit product te gaan proberen. Inmiddels heb ik de Tire Cleaner al wel geprobeerd en dit is erg goed spul. Ook de borstel is niet leverbaar, maar ziet er ook erg goed uit. Jammer dat het niet leverbaar is.

Is er een probleem met de leverancier, of kan ik op een andere manier aan dit product komen?


Greetz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Black Wow is een lastig product. Ik ben in contact met ze om te vragen of we het rechtstreeks kunnen bestellen, maar houd er rekening mee dat dit nog wel wat weken kan duren.

Tuf Shine is inmiddels besteld Quantoxx levertijd waarschijnlijk 2 maanden.