• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Hmm die Gardena had in mijn overzicht moeten komen om te bestellen, maar dat is dus niet zo.

Ik ga morgen even navragen en excuses voor de vertraging!
 
Wanneer komt deze weer binnen?

Metropolitan - Air Force Blaster Rolkarretje met 4 wielen

Wil graag de Vac N Blo bestellen maar eigenlijk wel met het rolkarretje.
 
@Tim en? Kan ik mijn gardena spuit binnenkort verwachten?
Niet dat het haast heeft, inmiddels is de M135i verkocht!!
 
@Tim

Wat doen we nu? Wachten of geld storneren? ik kan nog wel wachten, maar moet natuurlijk wek vroeg of laat komen o_O
 
@Tim al meer bekend? Wellicht wat ongeduldig maar 9/1 reeds besteld o_O en 23 febr schreef je: 'even komende dagen afwachten'
 
Forum is niet helemaal de plek voor dit soort vragen, het komt dikwijls voor dat het werk op de werkvloer voorrang krijg. En dat we vragen op het forum niet of pas veel later zien.

De nieuwe distributeur is niet vooruit te fikken. Ik ga weer informeren. (Voor de 10e keer ongeveer :( )
 
Word tijd dat de Monello velgen bundel weer op voorraad / compleet is. Dan kan ik mijn bestelling afronden. Mn auto is nu behoorlijk vies aan het worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk