• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Op de website niet in voorraad dus niet te bestellen :
fe73e562-49a7-4263-a3a5-98b48e7265c7.jpeg


En via de mail een notificatie dat het wel op voorraad is :
58a78467-76ed-464e-bfea-471b0d8bfded.jpeg


Iets wat niet op voorraad is kan je overigens ook niet toevoegen aan je verlanglijstje zie ik net ?
 
Enig idee wanneer de Mothers wax foaming wheel tire weer op voorraad komt?
Deze is al even uitverkocht. Of is er een tenminste gelijkwaardig product qua eigenschappen beschikbaar??
Dit gaat wel even duren helaas. Alternatieven zijn alle alkalische velgenreinigers. Brake Buster of Bilberry bijvoorbeeld.

Gisteren vonden we bij toeval nog een doos oude foamlansen en deze zijn online gezet zodat ze verkocht konden worden met de Monello actiedag.
Daarom stond deze ook nog voor de oude prijs.
 
Wanneer kan ik de lancia 2.0 connector weer op voorraad verwachten?

Ik wil al een tijdje eentje extra met een quickconnect aanschaffen ipv de karcher koppeling.
 
Gisteren van Dennis begrepen dat de boot met Gyeon spulletjes inmiddels in de Rotterdamse haven ligt, nu moet het de douane nog door.

Weet niet of daar de nieuwe spullen al bij zullen zitten. Het gaat mij om de coatings.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Reactions: Mark96 en Ciamician
De EVO coatings komen als eerste, de andere producten richting eind april. Mede dankzij de situatie in de rode zee op dit moment.
En bijvoorbeeld de geurhanger en purity lijn zijn nog niet bestelbaar dus dat is een vraagteken op dit moment.
 
Wanneer kan ik de lancia 2.0 connector weer op voorraad verwachten?

Ik wil al een tijdje eentje extra met een quickconnect aanschaffen ipv de karcher koppeling.
De boot is vanmorgen aangemeerd in Rotterdam en de zending zouden we dan begin volgende week binnen kunnen hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Jellezz
Wat in hemelsnaam is er daar mis bij Bilt-Hamber? Die verdomde Touch-Less blijft al weken uit voorraad. Op die manier kunnen jullie Trace-Less niet bestellen. Ik zit al weken te wachten, zelf Bilt-Hamber gecontacteerd hoe het zat met de Touch-Less, en die ging 2 weken geleden weer op voorraad zijn.

@Dibbuz: Weet jij soms iets meer wat er daar aan de hand is?
 
Adem in, adem uit @Morpheus02007.

Misschien is het een kwestie van grondstoffen die ze niet op voorraad hebben of is de vraag groter dan het aanbod.
We zijn niet het enige landje waar gedetailed wordt hè. Nederland is relatief gezien maar een kleine afzetmarkt.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Uit persoonlijke ervaring weet ik hoeveel er mis kan gaan in een fabriek.
Alles moet precies goed gaan, grondstoffen moeten binnen komen, verpakkingsmateriaal, de machine’s moeten mee werken, het moet verpakt worden, en dan moet het weer opgehaald worden. Ik ken zelfs fabrieken die alleen draaien als de energieprijzen onder een bepaald niveau zijn omdat het anders niet uit kan

dit is de erg korte versie natuurlijk. Elk uur dat ik door de fabriek loop zie ik 100 dingen wat mis zou kunnen gaan.

En aangezien de detailing wereld in het algemeen een kleine markt is verwacht ik niet dat de voorraad gigantisch is. Als daar een machine 24h stil staat ga je dat dagen/weken blijven vernemen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en mfmeijer
Wat in hemelsnaam is er daar mis bij Bilt-Hamber? Die verdomde Touch-Less blijft al weken uit voorraad. Op die manier kunnen jullie Trace-Less niet bestellen. Ik zit al weken te wachten, zelf Bilt-Hamber gecontacteerd hoe het zat met de Touch-Less, en die ging 2 weken geleden weer op voorraad zijn.

@Dibbuz: Weet jij soms iets meer wat er daar aan de hand is?
Zelf ook BH gemaild en bevestigd gekregen dat Trace-Less zeer binnenkort wordt geleverd bij CC. Artikel is ook opgevoerd op de site vab CC: kan nooit lang keer duren!
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Wat in hemelsnaam is er daar mis bij Bilt-Hamber? Die verdomde Touch-Less blijft al weken uit voorraad. Op die manier kunnen jullie Trace-Less niet bestellen. Ik zit al weken te wachten, zelf Bilt-Hamber gecontacteerd hoe het zat met de Touch-Less, en die ging 2 weken geleden weer op voorraad zijn.

@Dibbuz: Weet jij soms iets meer wat er daar aan de hand is?
Nog even geduld, meer kan ik niet zeggen maar dan wordt het wel duidelijk.
 
Ik kon helaas nog niets zeggen, er komt een nieuwe formule die 2x geconcentreerd is en het concentraat heeft nu een pH van 10,5. in eerste instantie komen de literflessen onze kant op, later komen de 5L kannen weer.