• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rode Ford Sierra '92

Smokey

Detailing rookie
27 apr 2010
15
0
van de week eventjes de ford van mn ma aangepakt. Eventjes lekker gewassen en goed gepolijst. Dit was ook wel nodig!(zie foto's) Alles met de hand gedaan, dus was wel ff zweten ;)

Foto's VOOR:
P170510_1539.jpg


P170510_153902.jpg



Foto's Tijdens:
P170510_1826.jpg


P170510_1827.jpg

Zonder plakkertje

Foto NA:
P170510_2126.jpg

Kleine meisje in de hoek? that's me ff puntjes op de I ;)

Helaas werd het donker maar morgen ga ik de rest nog ff afmaken, bumpers mooi zwart etc :ja

En moeders? Die was hiermee al blij :party: weer iemand blij gemaakt :party:
 
Gewassen met Meqs type weet ik zo niet uit mn hoofd :schaam En een polish&wax van Sonax extreme. Ben nog niet zo ver gevordert, kom net kijken met polijsten etc. dus ben vanalles aan het proberen.Maar deze polosh van sonax werkt erg goed op rode verkleurde auto's..
 
Ben nou aan het rondkijken naar een product voor op de machine.Deze heb ik gekregen als dank ;) Leuk hobby ding om mee te beginnen denk ik zo :)^ Poorboys world wordt mij vooral aangeraden ook door prof. detailers. dus moet ik maar eens gaan bestellen :p