• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RogierV12's collectie (UPDATE 19-7)

@Steven

Hier is een review te lezen van de jetlaq
https://forum.Carclean.com/threads/review-race-glaze-alubright-en-jet-lag.1929/
 
Offtopic: Heb je gezien op TV! Hahah wat heb jij een liefde voor je auto en het detailen zeg, het is misschien wat overdreven, maar ik zie mezelf er wel een beetje in terug!
 
Die twinkeling in m'n ogen kwam ook een beetje omdat de regisseuse die me interviewde ongelofelijk lekkere dikke tieten had en ze een beetje expres plagend haar t-shirt steeds strak eroverheen aan het trekken was :D
 
Zo even updaten hier

Heb me al een tijdje een beetje in kunnen houden qua aankopen maar op de SDD is er toch weer wat gehaald ,^^
Mijn aanwinsten van de sdd:
f4e31a3d.jpg

-Wolfgang tire gel (die ik eerst even mocht uitproberen van Wouter B, nog bedankt he kerel)
-Dodo Juice tyromania panel pot
-Mothers tire & rubber cleaner
-Provision rain clear gel
-Autobrite Magifoam
-Dodo Juice gloss trim sealant kit
- Monello edgeless applicators

Ja, en toen was de detailkast toch echt te klein aan het worden dus heb ik dat vandaag ook maar even opgelost.

oude kast leeggehaald en in de woonkamer gezet
a2a3c190.jpg

De berg die eruit kwam:)
68225409.jpg

Nieuwe kast is 2x zo breed maar eigenlijk ook alweer snel vol omdat ik nu ook de emmers en alle gallons erin gezet heb.
Aan de bovenkant er ook nog een verlenging op gezet zodat ie nu tot aan het plafond komt.
f5205cc5.jpg

7e0770ab.jpg

0e251601.jpg

Nu moet ik me echt gaan inhouden met kopen want een grotere kast past niet.
Moet de DAP al een ander plekje gaan geven als de Festool Shinex donderdag binnen komt.
 
Hey Rogier!!

Die laatste herken ik:"WATER"

Daar zit nu "water" in van de neerslag van de sddag of wat?? :D

Ik heb ondertussen al een andere in mijn auto gepleurd :-b

Danny

Je hebt het gezien bij mij;ik kom er nu ook al wel een beetje zeker om een auto een beetje netjes te houden ,niet??:-"
 
Hahaha ja dat is jouw cannetje denny :D
(was 'm vergeten terug te geven sorry :schaam )

Ik doe daar nu water uit de droogtrommel in, altijd handig om paraat te hebben toch?
 
Gewoon even naar de Ikea en zoiets aanschaffen ... http://www.ikea.com/nl/nl/nl/catalog/products/S99843935#/S99810906/. Heb ze zelf ook boven de werktafel hangen, en is super handig om je spullen in op te bergen ;).