• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Impreza WRX '03 (Revisie klaar!)

Net het telefoontje gekregen waar ik met smart op zat te wachten. De motor ligt inmiddels in de Subaru en kan hem vanmiddag ophalen! Heb m'n vriendin lief kunnen aankijken, dus hoef gelukkig niet 4,5 uur met het openbaar vervoer te reizen.

Het is even een afstand, maar daar krijg je ook wat voor. :-D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Geweldig nieuws:)^ Je mag in ieder geval vanaf Almere tot aan Groningen 130 km/u. Mocht je op de terugreis vóór 17.00 over de A28 langs Tynaarlo (iets voor Assen) komen, dan zie ik je nog rijden:)
 
Sorry Kenneth en Erik voor de vorige post, ik zat weer even op Kenneth's I-pad en had niet in de gaten dat ik daar niet onder mijn eigen naam ingelogd was.
Evengoed (nogmaals) veel plezier met de terugtocht.
 
Inmiddels na ruim 500 kilometer afgelegd te hebben, zitten we weer lekker thuis. Subaru staat inmiddels weer op zijn vertrouwde plek! Heb me goed kunnen inhouden. Gelukkig zit er bij mij een turbodruk meter dus kon me daarop aanpassen. Heb netjes op en onder de 0 op de boostmeter kunnen cruisen! Inmiddels 260 km van de 1500 inrijperiode alweer gehad.

Achteraf de lijst wat er vervangen is:
Drijfstangen, Drijfstanglagers, Zuigers, Krukas, Nokkenassen, Kleppen, Distributie, Oliepomp, Waterpomp, Bougies, Vloeistoffen, Koppeling, Drukgroep, Druklager, versnellingsbak olie, achterdiff olie.

Het reed aanzienlijk lekker en kan niet wachten het gas wat dieper te mogen indrukken! Had in ieder geval een dikke smile weer op m'n gezicht! :-D
 
Slijtage zal denk ik over lange periode geweest zijn. Wellicht is de proefrit de genadeklap geweest. Heb verder geen contact nog gehad met de garage waar 't gebeurd is. Zal van de week eens langs rijden dat alles weer is gemaakt.

Blijft geweldig, hoe je sommige mensen ziet wijzen en ziet kijken. Soms rijd je langs auto's met kinderen, die dan nog weleens willen zwaaien.
 
erikjeeh;323729 zei:
over 1300 km word de olie + filter vervangen en dan mag de turbo weer meedoen :heart_eyes:

Mooi voor je dat hij weer op het, voor jou, vertrouwde plekje staat! En lijkt me inderdaad moeilijk om je in te houden met zo'n "monster"....