• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

En nog een tip om de doorstroming in de winkel sneller te laten verlopen, vul je winkelmandje thuis met wat je wil gaan bestellen.

In de winkel kunnen ze dan de bestelling maken uit jouw winkelmandje.
 
Anders kan tijdens een pauze online bestellen toch ook?

Ik weet dat de site het doet op het werk, maar het zou best kunnen dat het betaalgedeelte geblokkeerd is.
Dat kan ik natuurlijk wel nog even uitproberen... Anders heb ik natuurlijk ook nog een tablet...
Ik ga wel in ieder geval mijn winkelmand klaar zetten!
 
En nog een tip om de doorstroming in de winkel sneller te laten verlopen, vul je winkelmandje thuis met wat je wil gaan bestellen.

In de winkel kunnen ze dan de bestelling maken uit jouw winkelmandje.
Niet helemaal waar, we kunnen je verlanglijst ophalen. De winkelwagen kunnen we NIET ophalen.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Ik ben benieuwd naar de acties... Heb alweer een beste wenslijst.. Zal mooi zijn als er iets van bij zit :)
 
Owjee. Niet goed voor de bankrekening. Aan de ene kant jammer dat ik niet even langs kan rijden, aan de andere kant ook weer beter anders wordt de verleiding nog groter. :p