• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Dank! Die heb ik helemaal gemist... Ben volgend op die pagina, maar om de een of andere reden wil t maar niet lukken de updates ook te zien!

Goed om te weten!
 
Rupes wordt net voor de SSS duurder, ik hoop niet dat daar je aandacht teveel naar uit gaat.;)

Met de DAP900 ben ik zeer tevreden, dus ik denk niet dat er een Rupes in huis komt.
Tenzij met superkorting... Anders blijven ze toch wat aan de prijzige kant.

Wel heb ik een verlanglijst met ruim 30 artikelen klaar staan voor de SSS...
Als je in 8 maanden tijd al meer dan €1000 hebt gespendeerd bij CC,
dan mag je zeker inspringen op mooie acties! Niet waar?
 
Dat ze in omringende landen duurder zijn is onzin trouwens... In Duitsland zijn Rupes machines nog 5% goedkoper gemiddeld.
 
Ben volgend op die pagina, maar om de een of andere reden wil t maar niet lukken de updates ook te zien!

Even je instellingen controleren.

- Pagina leuk vinden
- Klik op Volgend
- Kijk of ie op Standaard staat.

Naamloos.png
 
Hmm ik zie het ja, nou dat wordt wat :(

5% prijsverschil kan ik best mee leven. Een stukje service en persoonlijke aandacht is mij meer waard dan de laagste prijs. Vandaar dat mijn machines van jullie komen.
Gaat het prijsverschil naar 20% dan wordt het lastiger om loyaal aan jullie te blijven... Ik gun Carclean.com de omzet meer dan welk ander bedrijf dan ook, maar met 15 of 20% prijsverschil (op een Rupes machine snel 50 tot 100 euro) wordt het echt lastig.
 
@Tim,

ik heb van de week naar aanleiding van het bericht op de fb pagina van CC, telefonisch contact gehad met WSB (Rupes) en de vertegenwoordiger. Zij weten helemaal niets van een prijsverhoging...
Mij is wel mede gedeeld dat de prijzen iets omhoog zijn gegaan, maar geen 15%.

Dat bijvoorbeeld de Bigfoot Mark II iets duurder geworden is dan de Mark I is niet meer dan logisch. Een prijsstijging van 3~4% per jaar is normaal voor electrisch gereedschap.
Normaal worden prijsverhogingen aan het begin van het jaar doorgevoerd.

Misschien heeft het deels te maken met vraag en aanbod. Rupes kan op dit moment de vraag niet bijbenen. En ja, als iets 'zeldzaam' is, wordt de prijs ook hoger. :relieved:
En misschien wil Rupes de internet ridders en/of dozenschuivers weren zodat er eerlijkere concurrentie op de markt ontstaat.
 
  • Leuk
Reactions: camiel.folmer
Oke @Tim, ik geloof je op je blauwe ogen :grinning:

Als het echt wordt doorgezet, dan prijzen ze zichzelf de markt uit.

* mompelt iets van extra dapjes inslaan en die flink gaan promoten* :joy:
 
Dan moet Carclean de Ibrid's die op voorraad liggen nog maar snel even met een aantrekkelijke korting verkopen.... Aan mij bijvoorbeeld!

Als ze 700 gaan kosten zijn ze bijna onverkoopbaar. Rupes machines zitten nu al aan de pijngrens voor de hobbyist.