• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Team-up: nicknameless & Dibbuz: Mercedes Benz SLK. UPDATE 06-11-2010. Velgen klaar!

Ik had ook gelijk het idee dat het de Iron Cut zou zijn, maar dat is het niet. Deze velgenreiniger stinkt niet zo erg.
Ruikt eerder een beetje zoetig, meer naar Valet Pro Billberry
 
btw. Die Benz heeft na jullie fantastische team-up waarschijnlijk geen warm sopje meer gevoeld. :-"
 
Wat zal die auto daar van gaan opknappen zeg!
Behalve de lakbeschadigingen zien de velgen er volgens mij nog wel acceptabel uit.
 
Zo, de auto is klaar. Echt een verbetering van 100% 8-())

Ik had me vanmorgen aardig verslapen, schoot pas om 10:30 uur wakker. Eerst maar eens een grote mok koffie naar binnen gewerkt, anders ben ik écht niet helder te krijgen...

Me vlug aangekleed en richting zaak gereden.
Ik was net op tijd bij Care om het spuitproces te zien, helaas heb ik geen foto's kunnen maken van het schoonmaaktproces van de velgen, maar geloof mij, het is een aardige klus geweest als ik de spuiter mag geloven.

Hij heeft veel gezien, maar dit zit toch wel bij de top 3 van slecht onderhouden velgen.

De velgen netjes ingepakt en beschermd tegen de lak.
Velgen reeds voorzien van een grijze grondverf.
7bcf3e57.jpg


Close-up
021eeaa4.jpg


Ze laten de band een beetje leeg lopen zodat er een kier tussen band en velgrand ontstaat. Zo kunnen ze het netjes afplakken zonder de banden te (de)monteren. Kans op schade :!
0f83cbf4.jpg


Alle netjes op een rij
ae2aed59.jpg


Ben de spuiter aan het werk
27c1c84a.jpg


118a3d44.jpg


De definitieve kleur is al duidelijk te zien
465c51a8.jpg


be7bd0f8.jpg


4cfa0f4d.jpg


66acf1a6.jpg


Bijna klaar...
2fe4774d.jpg


Klaar!
1e4b07a1.jpg


0013f29a.jpg


c733c364.jpg


Na het drogen de velgen weer gemonteerd onder de auto
88b54f36.jpg


64e95980.jpg


cc4e609a.jpg


8ffb644b.jpg


Na het monteren de SLK weer meegenomen naar m'n detailplek alwaar deze een wash&wax gekregen heeft.

Aan de velgen zelf heb ik niets gedaan aangezien deze nog moeten uitharden.
Bandjes behandeld met Wolfgang Black Diamond.
5a63f344.jpg


De auto voorzien van een laag Menzerna Power Lock Sealant.
150eeff6.jpg


8877e2d6.jpg


aa14fc90.jpg


143bc256.jpg


11c1974d.jpg
 
En voila: het is een nieuwe! :)^ Prachtige show off om te volgen! Ik geloof dat felicitaties hier niet misplaatst zijn: bij deze: gefeliciteerd nicknameless en Dibbuz! :)^
 
Die velgen zien er weer prachtig uit:cool:
Maar vond het wel een beetje gek dat de ventielen niet verwijderd waren....
Kan natuurlijk jullie werkwijze(en denkwijze)wel volgen hoor.
Hier staat weer een SLK die een pak meer waard is.:ja
 
ivo's zei:
jammer van t slaglood gelijk na spuiten

^^Dit

Wagen is inderdaad 100% verbeterd, maar ik vindt wel dat ze nu ook gewoon plaklood hadden kunnen gebruiken. Mss hebben ze het express niet gedaan ivm uitharden.
 
top! deze wagen is weer sterk in waarde verhoogt!

@ mk-us
de kersen zitten weer onder de taart :ja
niet op :D