• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Team-up: nicknameless & Dibbuz: Mercedes Benz SLK. UPDATE 06-11-2010. Velgen klaar!

knap, zo horen velgen er uit te zien :)^

anders is het alsof een mooie dame een mantelpakje draagt met daaronder versleten en vuile pumps....
 
Gelukkig heeft die "liefhebber" nu een hele mooie SLK voor de deur staan!! Knap werk (en als de eigenaar hem nu een beetje bijhoud ook nog dankbaar werk ook)
Mijn complimenten in ieder geval aan het TEAM.
 
Zoo, echt een vooruitgang zeg! Mijn velgies hebben begin dit jaar ook een nieuw laagje verf gehad.

Maargoed, aangezien er nog geen wheelsealant is aangebracht, ga ik er vanuit dat je de auto sowieso nog een keer terug ziet? :D
 
sodeju, wat een verschil! Door jullie inspanningen is de waarde van die auto zo onderhand verdubbeld. Eerste klas vakwerk:)^
 
Voor-na-ling:

Voor:

98899fe0.jpg


Na:

5a63f344.jpg


Wowow wat een verschil!:)^
 
altijd maar die loodjes,de mijn zitten nu aan de binnenzijde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het spuiten van de velgen heeft de klant 70 euro per stuk gekost.

Let wel, dit is een 'vriendenprijs'.
Ik heb zelf geholpen met het (de)monteren van de velgen.