• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

**USA** Toyota Corolla, blauw

cybersijp zei:
Echt super om te zien dat je aan de andere kant van de oceaan net zo lekker verder gaat met detailen! Had je veel spullen mee vanaf Nl. Of heb je een deel daar gekocht/ nog staan?

Van te voren heb ik alles besteld bij Autogeek en ProperAutoCare (CMA), ik heb alleen de Monello finale, de lege flessen voor APC, het kleine flesje PB Trim Restorer en de twee blauwe pads meegenomen. Detailspullen zijn stukken goedkoper hier in Amerika.

Zie dit topic
 
zo! Mooi geworden :)^ . Vooral die foto tussentijds van het voor- achterportier laat het verschil wel erg goed zien
 
Prachtig! Echt super opgeknapt.

Detail spullen zijn inderdaad goedkoper daar. Word altijd heel erg hebberig als ik daar ben....
 
Wat zal de buurt opkijken van dit project. Worden je broer en schoonzus niet gevraagd waarom ze een detailer uit Europa laten komen? :D

Gave machine ook! Gewoon voor de heb die rode behuizing kopen en dan de NL DAP aanpassen. Zou wel leuk zijn.
 
Erg mooi, de rest van de straat binnenkort ook aan het detailen, willen natuurlijk niet achterblijven nu er 2 zo verschrikkelijk staan te glimmen:ja
 
Zozo! Dat ziet er goed uit. USA Toyota's zijn kwalitatief niet zo goed als de Japanse en EU modellen. Maar je hebt de lak weer goed beschermd en teruggehaald naar het moment dat hij de fabriek uit rolde. Dat doe ik je denk ik niet na als beginnende DAPper
Ben overigens Jaloers op het feit dat jij lekker in Cali zit :) Damn I Love LA :D
 
Eerlijk gezegd zijn de swirls er niet naar mijn tevredenheid uit. Maar de lak is goed gekleid en voldoende gepolijst. Er zit een laag Collinite 845 op en ik zag gisterochtend na een beetje regen dat hij mooie beading vertoonde. Ik heb mijn broer verteld dat hij hem moet bijhouden en zodra er vogelpoep op zit, deze moet verwijderen met wat detailerspray. Over 5 maanden ben ik er weer en dan zal ik het wel zien.
 
Hey, Danielle, gaat daar erg goed zo te zien en te lezen..........wat een hororlak van die Toyota zeg...maar je hebt je best gedaan, genieten daar hoor, beter weer dan hier zo te zien.....

p.s wat een afschuwelijke auto is dat eigenlijk die Toyota Corolla S , beetje apart en toch weer anders dan hier in Nederland !!
Maar goed.......iig ziet ie er veel beter uit, je familie zal wel opgekeken hebben........ ;)
 
Ik heb ook verscheidene auto`s uit de USA onderhanden genomen,en daaruit maakte ik op dat de blanke lak op waterbasis was.
Die lakken hebben de laatste jaren wel een hele verbetering ondergaan.
Die amerikanen hebben een hele mik aan speciale milieu regeltjes waar we hier nog nooit van gehoord hebben,de watergedragen lakken is er daar 1 van.

Detailjob om jaloers op te zijn!
 
in Thailand word je dood gegooid met die Toyota. Daar is het de voorkeursauto voor taxi's en daar hebben ze er bijzonder veel van in Bangkok. Maar ook in omringende landen is het de favouriete auto van de taxiwereld.