• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vieze lucht in tweedehandswagen

Altijd filters vervangen heb er toevallig van de week nog een uit een bwm gehaald :sob:
De auto stonk verschikkelijk toen ik hem kreeg heb de filters vervangen alles schoongemaakt van binnen en het leer behandel ruikt nu zoveel beter !
image.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: Loxy
En als het dan nog niet helpt achter je interieur filter te hebben vervangen

(waarschijnlijk zal het ook zo zijn).

Omdat de geur al heel goed in je interieur is gedrongen.

Kun je als extra een verfrissende Cleaner gebruiken van

Meguiars Air Refreshner New Car Scent - 59ml kost 13 euro (echt een topper)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
En als het dan nog niet helpt achter je interieur filter te hebben vervangen

(waarschijnlijk zal het ook zo zijn).

Omdat de geur al heel goed in je interieur is gedrongen.

Kun je als extra een verfrissende Cleaner gebruiken van

Meguiars Air Refreshner New Car Scent - 59ml kost 13 euro (echt een topper)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ik heb iets dergelijks maar van Protech geprobeerd en de auto ruikt al stukken beter. Nu nog de filter want die was bij mijn vorig bezoek niet binnen, normaal vandaag wel.
 
Ripley@ dat spreek ik zeker niet tegen.

Maar wat als het een (boterzuur) zweetgeur is?
Die in het zetelstof is doorgedrongen.

Dat voorstel van mij was bedoeld om zo goedkoop en effectief te gaan tegen het probleem.

Omdat het budget beperkt was voor haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Hoe heb je het nou weg gekregen dan?
Je had je hele interieur al onder handen genomen vertelde je mij, dus wat veroorzaakte nu de geur dan?
 
Hoe heb je het nou weg gekregen dan?
Je had je hele interieur al onder handen genomen vertelde je mij, dus wat veroorzaakte nu de geur dan?

Met de Nanolex had ik het allemaal schoongemaakt maar de geur kwam terug, dus ik heb dan van Protech een anti geur product gekocht en zoals op de fles staat indien de geur terugkomt meermaals herhalen. Zo gezegd zo gedaan.

b0a3d2eb974275fda263a9e9ba1e0ae9.jpg
 
na interieur schoonmake ValetPro Enzym Odour Eater (verdund) inspuiten (matten, bekleding, hemel) en evt. een spons in een bakje doen en hierin half water half azijn (gewoon "eetbare" witte azijn) gieten en een nachtje laten staan, heel veel luchtjes gaan dan in de spons zitten. (De spons moet net niet in het mengsel staan).
 
  • Leuk
Reactions: Tarabass