• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Volvo S70 2.5 LPG Comfortline 590000km 1997

Wat een verschil!
Voor z'n km stand in topstaat!
Had al veel gezien en gelezen over colourlock. Op hun website en filmpjes dacht ik dat zal wel iets overdreven zijn om reclame te maken. Nu zie ik dat het idd een wonderbehandeling moet zijn! Super wat er allemaal mogelijk is!
Is eigenlijk een leder restauratie ipv detailing...
 
Ik had het kunnen weten, want jij gaat echt geen detail overslaan! Is dit de 140 of 170PK?
ff lezen dreier ..... 140 pk , was het een 170 pk geweest dan had er op de achterklep ook nog 20v gestaan ,net als op de afdekplaat van de motor ...... hetgeen jij zag als kleurverschil is waarschijnlijk een weerspiegeling van iets , tenminste als jij het "kleurverschil" bedoelt op de achterklep en dan voornamelijk bij de "70" van S70
 
Haha, ik heb er inderdaad overheen gelezen, pardon. Precies wat ik later al dacht Thunderbird, jij laat echt geen viezigheden op type-aanduidingen zitten.
 
  • Leuk
Reactions: Stefan-C5
Het ziet er inderdaad super netjes uit ik wist niet dat een stoel zo kon opknappen... werd net door een ander forumlid verwezen naar dit bericht omdat ik op mijn lederen stoel (lendesteun) in mijn BMW ook beschadiging heb van de gordel die er steeds langs schuurt. Nu wil ik dat ook herstellen maar zijn de stappen zoals je opschrijft met de producten meer dan genoeg om dat weer netjes te krijgen?
 
@priscilla88 : even mailen met Colourlock en merk, type, bouwjaar en kenteken vermelden. Een paar foto's met het beschadigde leer er bij. Na een paar dagen krijg je een keurig mailtje terug met alles wat je moet bestellen met vermelding welke kleur je moet bestellen. ( ik had eerst ff gebeld en kreeg het verzoek het ff in de mail te zetten)
bedankt ga ik zekerrr doen!
 
Jeetje. Deze had ik over het hoofd gezien.
Mooie detail. Prachtig hoor.
Wat een kilometerstand ook. Ik heb ook Volvo's gereden, maar zo ver kwam ik toch niet.
Gefeliciteerd. Mooie auto geworden.