• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar komt Monello vandaan?

mondy hans

Detailing rookie
19 sep 2011
33
0
Beste medepoetsers,

Aangezien ik het altijd leuk en inspirerend vind om te lezen hoe een merk is ontstaan was ik op zoek naar de orginele (italiaanse ?) Website van monello.

Maar ik kan helemaal niks vinden !?

Verhalen zoals poorboys en chemical guys , meguairs , enz hoe een wax is ontstaan , hoe zijn ze begonnen en waarmee.

Dus zoek ik niet goed of is er geen "officiële" site.

Ik neem aan dat monello.nl de vertaalde versie is van de vermoedelijk italiaanse , maar kan daar niet echt de biografie van het merk vinden.

Ben wel benieuwd eigenlijk.

Greetz
 
Voor zover ik weet is Monello opgezet door Tim, met een Italiaans tintje.

Edit: Top Dennis. :)^
 
Neem dit topic maar eens door:
https://forum.Carclean.com/threads/monello.2697/
 
Excuus , heb er overheen gezocht dus.

Wel een leuk idee hoor carclean !
Alleen jammer dat er dus geen echt verhaal achter zit qua ontstaan omdat het dus voornamelijk bestaande producten zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat het hier om kwaliteit gaat , niks ten nadele dus.

Ik ga even lezen ;)

Greetz
 
Voor je Audi zijn de Monello polijst producten zeer geschikt. Harde lak en Monello is een zeer goede combinatie!
 
mondy hans zei:
......... jammer dat er dus geen echt verhaal achter zit qua ontstaan omdat het .............

Noem dat maar geen verhaal. Het is helemaal opgezet door Carclean.com. Er is een site in aanbouw. Je staat aan de wieg van een mooi merk.
 
Zoals ik al zei , niet ten nadele van carclean:-"

Ik ben er ook zeker van overtuigd dat het goed spul is , maar het heeft nog geen echte geschiedenis , hoe het is ontstaan is me duidelijk.

Ik lees gewoon graag dat soort dingen , doet niks af aan een merk.

Hopelijk kunnen onze kinderen wel zulke verhalen over monello lezen :D
 
Ik heb tot nu toe alle intressante merken gehad;

Was gewoon puur uit intresse, ik had het idee dat dit merk misschien al langer bestond, omdat ik niet elke dag op het forum zit heb ik de aankondiging dus gemist. En dan vind ik het jammer dat het niet is wat IK dacht.
 
Iemand heeft mij een tijdje geleden verteld dat ie was overgestapt op een ander merk van polijstmiddelen...monello !!

Hij vond ze veel beter dan de huidige die hij had :-"

Hoe hij eraan was gekomen blijft me echter een raadsel , hij was namelijk geen klant van cc ??
 
En ik maar denken dat Tim na het nuttigen van een italiaanse pizza met een glas italiaanse wijn met een italiaanseauto naar huis reed en met een italiaanse schone het bed deelde en ineens monello riep :-b
 
LB zei:
Noem dat maar geen verhaal. Het is helemaal opgezet door Carclean.com. Er is een site in aanbouw. Je staat aan de wieg van een mooi merk.

Helemaal opgezet? Ze bedenken een label, naam en plakken een label op een product dat ze zelf niet hebben bedacht/gemaakt..
 
maar wel zelf hebben uitgezocht...
vergeet niet dat dit ook veel tijd kost, vervolgens zorgen ze ervoor dat het voor een schappelijke prijs snel leverbaar word.

daarnaast zijn de laatste producten allemaal naar eigen specs gemaakt (lees, klei, wax, clay-lube, doeken, klei-doosjes, washmit en spons)

niet te snel conclusies trekken.. ;) :no
 
@broodplank,

Ik denk (weet wel zeker!) dat er meer bij komt kijken.
De komende shampoo, de clay, detailer, doeken en niet te vergeten de Ibrido wax is echt niet een kwestie van naam bedenken en labeltje plakken geweest.

[Edit] Bart was net even sneller....