• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar komt Monello vandaan?

Geef mij dan toch maar de Duitse wagens hoor :grinning:

Maar het Italiaanse tintje van Monello is wel erg leuk :)^
 
Daarom lopen al die Italiaanse mannetjes rond met veel te strakke shirtje?! :D

Negatieve- en positieve feedback. Als iemand het goed geeft, dan blijven beide hangen en kun je van beide leren. Helaas belichten maar al te veel mensen de negatieve kant van producten op een 'schreeuwerige' manier. Als dit eens goed onderbouwt was, dan is er met deze negatieve feedback te werken. Op welke manier dan ook, dat is aan de ontvanger. Het menselijk brein is beter in het onthouden van negatieve ervaringen dan positieve ervaringen. Daar zitten vele theoriën achter, maar laten we het erop houden dat "het zo werkt".

Ik denk dat Monello een prima merk is! Werk er zelf fijn mee aan mijn Ibiza en andere auto's die ik detail. De Italiaanse tint geeft een gevoel van klasse en exclusiviteit. De omschrijving van de producten en het verwerken ervan lijkt meer te hebben van de "Hollandse nuchterheid". De producten die ik heb (Lavare, Mezzo, Finale, diverse doeken en pads) stralen degelijkheid uit, het zit in een mooie verpakking verwerkt fijn en bovenal geeft het mij een goed gevoel bij het detailen! Dat 'gevoel' lijkt mij niet onbelangrijk. Komt wel voor dat de producten van Monello duurder zijn dan andere merken, maar dat is iets dat altijd is en blijft. Dit weerhoud mij er persoonlijk niet van om toch Monello aan te schaffen. Wat mij betreft voor Monello een flinke dosis positieve feedback!

Bedankt! :)
 
IbizaSigno zei:
Het menselijk brein is beter in het onthouden van negatieve ervaringen dan positieve ervaringen. Daar zitten vele theoriën achter, maar laten we het erop houden dat "het zo werkt".


Dit wordt er gewoon van kleins af aan ingebakken... En tis heel moeilijk om dat om te zetten naar positieve gedachten !

Neem nou een proefwerk vroeger op school! Als je 9/10 haalde dan wast jammer van die ene fout, ipv te zeggen: Proficiat je hebt er 9 van de 10 juist !

Of als we een heel warme zomer hebben klaagt iedereen maar dat het "te warm is". Is het een normale zomer dan klagen we omdat het geen 30 graden is.

Of dit :

1
2
3
4
5
6
7
45
9
10

Het 1e wat iedereen zal opvallen van dit lijstje is dat nr 45 niet thuishoort in het rijtje. Niemand zal zeggen "hey er zijn 9 cijfers die wel in het rijtje passen".

De kracht van het positief denken meester worden is niet gemakkelijk :)
 
IbizaSigno zei:
Daarom lopen al die Italiaanse mannetjes rond met veel te strakke shirtje?! :D

Gelukkig lopen de Italiaanse Bella's ook in veel te strakke shirtjes en rokjes...Is toch een goed ding :D