• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar komt Monello vandaan?

Tim zei:
En dat aangelengde verhaal komt uit een hoek waar ze wat jaloers zijn. :cool:

Neeeeeee, zeker niet ;) . Denk dat hij gewoon nog niet met monello heeft gewerkt. Ik zeg ook niks slechts over chemical guys, kan ook zijn dat dit goed werkt, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt dus kan ik ook niet zeggen of dit goed is.
 
hondasport zei:
Neeeeeee, zeker niet ;) . Denk dat hij gewoon nog niet met monello heeft gewerkt.

En dan vind jij het logisch dat ze met een of ander zeververhaal komen dat het verdund zou zijn? Dat soort verhalen worden alleen maar in de wereld geholpen door afgunst. ;)

(Zeker als hij het verhaal in de afgelopen 2 jaar nog verteld heeft, want ik heb hem er destijds direct over opgebeld om te vragen hoe hij aan die onzin kwam.)
 
Wie tussen de regels in de diverse topics over dit onderwerp door heeft gelezen, weet dat het geen makkelijk verhaal is om een produktlijn te laten produceren en in de markt te zetten. Er staat me nog een verhaal bij over een pot wax en de zoektocht naar iemand die hier een mooi bijpassend doosje voor kon maken.....
Volgens mij heeft het nogal wat moeite (understatement) gekost om dit uiteindelijk voor elkaar te krijgen.

Respect dat jullie wat minder positieve reacties als hiervoor laten staan. Aan de andere kant, sommige mensen weten niet beter en benaderen zaken bij voorbaat van een negatieve zijde. Vraag is of ze zoveel aandacht terug verdienen. Ik denk dat men bij Carclean ook wel weet dat de klanten over het algemeen uitermate tevreden zijn over de verkochte produkten en service. Het moet daarom niet zo zijn dat een enkele negatieve reactie gaat overheersen hoewel ik begrijp dat jullie je geroepen voelen te reageren.
 
Bedankt voor je reactie Jos! Ik vond het in dit geval de moeite waard en even luid en duidelijk te vertellen hoe het zit en verder maak ik me geen zorgen. ;)
 
Ik vind het knap hoe jullie in deze reeds bestaande wereld een nieuw merk weten neer te zetten waar zoveel lovende reacties op worden gegeven . En dan heb ik het nog niet eens over de webshop . Die is gewoon super ,en ondanks dat jullie druk bezig zijn monello flink bezig zijn uit te breiden met eigen producten nemen jullie ook gewoon nieuwe merken op in de shop .

Vergeet snel de negatieve kritiek en neem eventuele opbouwende kritiek mee.

Maar ga zeker zo door !!!!
 
Jammere is alleen dat mensen vaak de positieve zaken vergeten en alleen de negatieve zaken onthouden... :|~*
 
En dat mensen meer over negatieve dingen praten dan over positieven.

Maar ik ben het niet eens met dat je negatieve kritiek maar gewoon naast je neer moet leggen. Net als dat negatieve kritiek niet altijd gezien moet worden als een aanval. Een oude leidinggevende van mij zei altijd: elke klacht is een gratis advies. Ik heb dat er zelf altijd ingehouden. Vooral als deze klachten gegrond zijn.

Kijk iedereen kan negatieve dingen roepen. Dat is heel makkelijk. Deze negatieve dingen onderbouwen is vaak een ander verhaal. Als de negatieve punten goed onderbouwd zijn dan zijn dat zeker punten om naar te kijken/aandacht aan te besteden. Op die manier wordt je product beter. Mensen die alleen maar roepen dat een product perfect is zijn voor R&D totaal onbelangrijk. Voor je mond tot mond reclame zijn deze mensen wel helemaal goed natuurlijk.

Kijk ik heb zelf totaal niets te klagen over Monello. Wat ik er van heb werkt goed en ik zal het anderen ook wel aanraden. Maar dat doe ik met PB, Meg en andere merken ook.

Weet niet of dit verhaaltje nog enige samenhang heeft, maar in het kort wil ik zeggen dat je ook negatieve kritiek nodig hebt om je product beter te maken.
 
@Kawouter: het heeft samenhang in zijn algemeenheid en/of met ander voorbeeld, maar als men roept dat het alleen maar een naampje+stickertje is dan slaat dit gewoonweg kant noch wal.
Uiteraard kan CC dit als advies opvatten en het verhaal van begin af aan nog eens gaan toelichten, anderzijds vind ik ook dat er wel een beetje meer moeite gedaan kan worden dan iets simpelweg neer te pennen.
Ik zie het zo: als het een klacht / negatief kritiek zou zijn op een product of mij part de gehele productielijn an sich omdat je het gewoon niks vind dan zeg ik ok het is niks voor diegene.
Nu vind ik het ( in elk geval bij mij ) overkomen als een flame jegens de naam monello met als enige referentiepunt het stukje betreffende het polijstmiddel maar meer ook niet en ( vind ik dan ) niet netjes en zeker niet terecht
 
Tim zei:
En dan vind jij het logisch dat ze met een of ander zeververhaal komen dat het verdund zou zijn? Dat soort verhalen worden alleen maar in de wereld geholpen door afgunst. ;)

(Zeker als hij het verhaal in de afgelopen 2 jaar nog verteld heeft, want ik heb hem er destijds direct over opgebeld om te vragen hoe hij aan die onzin kwam.)

Vind het zeker niet logisch. Het was sarcastich bedoeld he ;)
Ik was er niet akkoord mee. Het is een paar maand geleden dus nog niet zo lang.
 
Kawouter zei:
Als de negatieve punten goed onderbouwd zijn dan zijn dat zeker punten om naar te kijken/aandacht aan te besteden.

Dit is de samenvatting van je verhaal. :rules

Ik ben het daar helemaal mee eens!

hondasport zei:
Ik was er niet akkoord mee. Het is een paar maand geleden dus nog niet zo lang.

Een paar maanden geleden nog, oei, dat is dan is die kerel echt doelbewust aan het liegen, wat een triest figuur! En wij verkopen er geen fles minder door, hij wel, zou hij dat snappen?
 
Een goede hittebestendige wheelseal van Monello zou een leuke aanvulling zijn.
Shampoo is in de maak en een glaze staat volgens mij ook op de planning.
 
Nu paar keer met Monello gewerkt en eerlijk gezegd, als ik iets nodig heb dat in de lijn zit van Monello koop ik het zowat blindelings...Nog nooit ontgoocheld geweest. En de vormgeving van de producten is schitterend natuurlijk (komt mss doordat ik beetje Italofiel ben maar vind dat vlagje zo leuk)
 
@Tim: mischien een hele stomme vraag: vanwaar het Italiaanse tintje? Niet dat ik mij daar aan stoor hoor! Vind het prachtige producten.