• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar zijn deze geurtjes nog te koop??

Ahmet

Detailing trainee
20 mei 2014
15
32
2vj1uz4.jpg


Ik ben al jaren op zoek naar deze geurtjes, ze ruiken erg lekker maar helaas kom ik ze nergens meer tegen.
 
Of de blikjes van California Scents, echt heel goed. Heb er één 18 april in in de auto, en één op het toilet gezet. En ze werken nog steeds er goed. Één probleem het uitzoeken.
 
Mag ik vragen waarom, gebruik jij ook dat dekseltje? Geurtje is na een maand wat minder, maar nog steeds aanwezig. Misschien hangt het ook van het type geur af. Ik had de holywood tropicana, en de santa Barbara berry.
 
Neen, zonder dekseltje. Fresh linen was de geur. Maar ook de eerste dagen in de wagen merkte ik de geur maar amper, enkel toen ik eraan dacht.
 
Ik vond het rode en zwarte stuurtje erg lekker ruiken, weet niet of iemand van jullie de geur kan herkennen, helaas kan ik nog steeds niet vinden, gister nog in duitsland geprobeerd maar helaas met lege handen thuis.. Wat ruikt hier in de buurt?

Iets anders mag ook, ik hou van zoete geuren, pb vanilla heb ik geprobeerd het is een goede luchtverfrisser maar te zwaar en niet mijn smaakje.
Imao is nu pas op het markt de zwarte en grijze ruiken ook erg lekker
Ook vind ik de zwart sport boompje lekker van abre blablabla. maar dit duurt nog geen 2 dagen en ik flikker het weg.
 
Probeer anders een geurtje van Auto Finesse, is ook niet zo zwaar. Ik vind zelf de geur van VP enzyme odour eater wel lekker.
 
Ik ga van alles proberen, zat te denken om al die blikjes te proberen op cc .Iemand ervaring hiermee?
 
Ik heb zelf de rare hobby om geurboompjes te sparen, ik heb alle verschillende uit Amerika, Duitsland enzz.. Deze ruiken altijd goed!