• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarmee doffe rode lak behandelen?

Ok cool! Das snel inderdaad. Ook als de bevoorrading op "oranje" stond? Betekent het dan dat ze het nog wel hebben, maar niet veel meer?

Krijg ik trouwens ook een bericht dat het verzonden is met tracking-code van TNT? (hij is wel verzekerd verzonden)

Ik kijk uit naar mijn verjaardagskado die ik mezelf heb gegeven (en van mijn verjaardagsgeld)
 
Ehm weet niet hoe het zit met dat oranje, nog nooit gehad dus.

Volgens mij krijg je in de mailbox wel een mailtje met trackingscode, slim dat je het wel verzekerd hebt, met zo'n grote bestelling. Zonde als er iets 'fout'zou gaan bij het afleveren.
 
Toen ik mijn bestelling deed, stond in mijn winkelwagentje wel een groen vinkje, dus vandaar de verwarring. Ik neem dan aan dat het wel op voorraad is...

Verzekerd opsturen kostte maar 1,50 euro extra... Tja, daar hoef ik dan niet over na te denken bij zo'n bestelling..

We zullen zien dan :)
 
Gefeliciteerd met je aanschaf en natuurlijk je grondige voorbereiding.
Inderdaad moet je uiteindelijk een keuze maken, maar zeker met de hulp die je gekregen hebt en de resultaten die je hebt gezien, zul je dat zelf straks ook kunnen.
Plan donderdag maar vast, want het CarClean-team zal je zeker niet in de steek laten.

We volgens je topic graag en zien al uit naar je show-off.

Greetz,
Aficior
 
Ok! Dan verwacht jullie allemaal donderdag om mijn roze auto weer rood te polijsten.. :-" :-b :D

"Wij hebben je order met nummer xxxxx verstuurd met TNT Pakketpost."

Woot! Dat is inderdaad al snel! Kan niet wachten. Met trackingnummer gelukkig, dat is wel handig!

Topic gaat nu wel wat offtopic worden, want eigenlijk weet ik nu wel wat wel en niet werkt en moet doen op mijn auto. Tis een harde lastige lak, dus gaat veel werk worden. :confused:

Edit: Ik zie nu trouwens ook dat er twee producten op mijn bestellijst staan die ik helemaal niet besteld heb.. :confused: .. maar wel met een totaalbedrag van 0.00 euro bij deze producten.. Is dit een leuk kadootje ofzo?
 
Carclean geeft klanten altijd (?? echt altijd?) een kadootje erbij..
vaak is dit dan op basis van je wensenlijstje die je ook kan aanmaken op de site of gewoon wat extra doeken!!

Leuk extraatje van hun!:heart_eyes:
 
Nou er zat een flesje extra polijstmiddel bij (degene die je niet in je lijstje had gezet) en een flesje insectenspray. Nu heb ik dus de hele lijn van Monello. :) Hebben ze kennelijk compleet gemaakt. Doeken zaten ook al op de bestellijst..

edit: het was geen insectenspray, maar inspectionspray.. dat zwarte knijpflesje dus..
 
10 Kilo schoon aan de haak!
pakje.jpg


Voel me als een kind die zijn kerstkadootjes uit mag pakken ;D
 
Te veel... :-"

Uhm.. dit zat er in..
dap500.jpg


Kreeg 2 flesjes van Monello kado. Althans.. die had ik niet besteld... En ik zie dat de wollenpad niet zichbaar is. Die ligt bedolven onder de rest.

Kost effe wat,... maar volgens mij kan ik hier veel langer en beter mee vooruit. :)

En oh ja.. die box heb ik voor paar euro nog even gescoord bij de Xenos.. dan kan alles netjes opgeruimd worden..