• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wassen met een Dikkie Dik

Waarom kies je eigenlijk voor the bone ipv een washmitt? Wat is het verschil in gebruik? Ik werk zelf met de Washmitt van Mothers en vind dat heel prettig werken. Slurpt een enorme hoeveelheid water op en die kun je redelijk 'doseren' op je auto.
 
De een vindt een washmitt makkelijk werken de ander een spons zoals de bone. Persoonlijke voorkeur dus ;)
 
qatsanqat zei:
Waarom kies je eigenlijk voor the bone ipv een washmitt? Wat is het verschil in gebruik? Ik werk zelf met de Washmitt van Mothers en vind dat heel prettig werken. Slurpt een enorme hoeveelheid water op en die kun je redelijk 'doseren' op je auto.

ik heb 2 Bones en daarnaast nog de washmitt van Poorboys. De Bone neemt veel meer water op + ik vind het veel makkelijker om even de mitt te draaien voor een schoon deel. Mijn PB mitt heeft de vorm van een hand (niet de rasta mitt), dus met losse duim. Dat vind ik niet zo handig, maar dat is uiteraard persoonlijk. En ik vind de Bone heel makkelijk vasthouden. Ik gebruik de PB mitt wel voor lastige hoekjes en randjes, zoals bij de buitenspiegels en voor- en achterbumper (grill, kentekenplaat, onderlip bumper).