• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

weet het ff niet meer

Ik zal de volledige lijst binnenkort online zetten.

Wat er bij de website bij staat is dat de verhouding 1:600 tot 1:800 alleen voor auto's is die al een coating hebben. Dit had ik even over het hoofd gezien :|~* Ik zal vanaf nu voor zowel Bathe als Bathe+ een verhouding van 1:500 aanhouden. Dus voor jou is het verbruik van de shampoo wat zuiniger Zluytr :)

Ik citeer van de CC webshop:

Slechts 15-20 ml Bathe+, opgelost in ongeveer 12 liter water is genoeg om uw auto te wassen en te voorzien van een gladde, zelfreinigende en waterafstotende laag als de auto reeds beschermt is met een coating.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Dennis84;n424759 zei:
Haha oké top. Op m'n iPhone vind ik de site van Gyeon waardeloos:ja of ik ben niet handig genoeg daarmee :s.

De Gyeon Bathe kan ik iedereen sowieso aanraden. Wat een heerlijke shampoo.
Aankomend weekend trekken we de BTBM open:-D

Niet alleen op de iPhone, zowel op de iPad en laptop!
 
  • Leuk
Reactions: Dennis84
Wat bathe+ bedoeld voor alleen auto's met coating is omdat de toevoeging in bathe+ dan de coating weer een beetje beschermd.
je kunt het wel prima in die verhouding gebruiken als shampoo, alleen dan heb je geen bescherming van 2weken+. Maar dat hebben de andere shampoo's ook niet toch?
 
Even naar de schuur gelopen voor een foto van mijn 400ml flesje
conv_2221.jpg