• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk wasmiddel voor doeken en pads?

ik doe de doeken na elke polijstsessie in de micro restorer en laat ze een aantal uur weken. Daarna met de hand uitspoelen in lauwwarm water. de doeken die ik voor vieze delen gebruik gooi ik gewoon in de wasmachine.
 
De micro restore is weer op voorraad en heb gisteren direct een liter besteld. Vooral m'n poorboys doeken kunnen wel wat liefde gebruiken voordat ze naar de velgen worden verhuisd. Hopelijk knappen ze er weer van op.
 
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het merk Neutral wasmiddel? Met dat de Albert Heijn zijn opkomst aan het doen is bij ons hebbek gezien dat ze dat daar hebben. Ik heb een fles micro-restore maar die moet nu ook niet in de eerste maand helemaal op. Zou dat eens in een maand willen doen. Want ben er eerlijk gezegd niet aan uit geraakt aan de antwoorden welk wasmiddel nu 0% wasverzachter heeft. Ben toen op zoek geweest op het net en ben op Neutral uitgekomen. Zonder toevoegingen lees ik daarover, zelfs geen parfum.
 
Zelf gebruik ik groene Biotex. en om de paar beurten de microrestorer. Bevalt me super!:)^
 
Tot nu alle doeken en pads gewassen met 'gewoon' waspoeder. Wel doe ik alvorens de doeken en pads in de machine gaan ze insprayen met Vanish. Zelfs op het kortste programma ( 20 min 30 graden) zijn alle doeken en pads super schoon. Ik denk dat het heel belangrijk is om de doeken en pads meteen na gebruik te wassen !!. De doeken gaan daarna op lage temp in de droger samen met 3 tennis ballen om ze zacht te houden.