• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie helpt mijn voorraad compleet te maken? Interieur en Exterieur

tamer zei:
Vergeet niet, de nxt heeft wel een cleaner, maar het is aan jouw of je het wilt combineren of niet met de bh.

Ik denk dat als ik de BH gebruikt bij NXT 2.0 dat je dan een diepere glans krijgt. Maar misschien is het wel volledig overbodig.

Welke cleaner heb jij gevonden dan want ik zag hem niet staan? Dit doe je toch net voordat je de wax aanbrengt?
 
Remko, in de nxt wax die je hebt zitten milde cleaners, vandaar. Deze kunnen misschien een deel van je glaze verwijderen, al blijf ik er bij dat dit te verwaarlozen is.
 
tamer zei:
Remko, in de nxt wax die je hebt zitten milde cleaners, vandaar. Deze kunnen misschien een deel van je glaze verwijderen, al blijf ik er bij dat dit te verwaarlozen is.

Ohhhh lol ik snapte je bericht al niet. Ja wellicht zal ik het gewoon is moeten proberen. De NXT wax vind ik echt super mooie diepe glans al geven van zichzelf, beter dan andere waxen doet de NXT wax dit op de wat donkere kleuren heb ik het idee....??