• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wings-hifi

Dank allen,

yorick zei:
Welkom!

Dat zwarte spul doet me denken aan wat er bij mijn schoonouders op de qashqai zat... Heb het destijds grotendeels kunnen verwijderen door het gebruik van de Mothers klei.

Het lijkt wel of "het weer" erin zit. en kwam het ook niet meer terug?
 
Ik heb het er bij hen nooit helemaal afgekregen (had toen nog geen polijstmachine). Maar moet wel zeggen sinds ik het toen heb weggekleid (nu een half jaartje geleden ong.) is het eigenlijk niet meer terug gekomen... Dikke kans dat als je de polijstmachine erover heen haalt en er een mooie wax op aanbrengt dat het weg blijft?!
 
Het kan ook zijn dat dit vuiligheid is die vastgaat zitten in de poreuze lak. Als je dit rood zou polijsten tot hoogglans zal de lak afvlakkken, echter blijft deze nog steeds poreus. Het vullen van die poriën met wax kan daarbij zeker helpen.