• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winkelwagen van een beginner...enorme overkill?

collinite 915 is met dit weer een sneldrogende wax. Ik heb gemerkt dat je met deze temperatuur genoeg hebt aan max 10 minuten, voordat je het kan afnemen. Let op: als je het te lang laat curen is het heel erg lastig om het te verwijderen! Een hoop boenen wordt het dan.

Een tip dus: werk van paneel naar paneel. Wax dus 2 panelen, neem dan de eerste af, doe dan de derde, neem het tweede paneel af, etc etc.

Succes nog. En niet vergeten: smeer de wax zo dun mogelijk op, zodat je het bijna niet eens ziet. Dan komt het goed.
 
Hey Aron,

Ik las elders ook dat je een fan bent van de Wolfgang Sealant.
Maar, even met oog op de komende herfst/winter, ook alleen een sealant gebruiken? Zonder wax dan bedoel ik?
Als ik goed heb gelezen is Collinite juist een goede wax om de wintermaanden door te komen.


aron225 zei:
ik heb heel veel spullen, en een dap, en een rotary..
woon in assendelft.. dat is naast heerhugowaard:-"

845 is iig prima te verwerken hoor buiten..
ik heb eigenlijk nog niet 1 wax/sealant gehad die ik absoluut niet buiten kon gebruiken..

ik zou eerder wolfgangs deep gloss sealant nemen als de 845 (heb ze beide)

je kan ze eventueel allebij van mij proberen voordat je besteld..
 
ja woor, collinite doet het prima (845 heeft mijn ex alfa romeo de winter door geholpen)
voordeel van de collinite is dat ze detergent proof zijn, en dus veel beter tezen zout e.d. kunnen dan andere waxen/sealants.