• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang, tips/tricks en ervaringen

Tim;347113 zei:
Er gaan weer een aantal Wolfgang producten uit het assortiment en OP=OP

Fuzion Wax Mini van € 59,99 voor € 39,99
Fuzion Wax met refill van € 189 voor € 115
MetallWerk Aluminium Compound van €27,95 boot €15,99
Vinyl & Rubber Protectant van €24,99 voor € 14,99
Plastik Lens Cleaner van €19,99 voor €10,99

https://www.Carclean.com/merken/Wolfgang

Hoe werkt dat met die fuzion wax met refill wanneer deze uit assortiment gaat?
Kun je dat soms via internet regelen?
 
@Zwaagmg het is heel persoonlijk, maar de Fuzion is helaas niet meer zo populair als vroeger. Datzelfde geldt voor de andere Wolfgang producten.

Qua performance wint de Ibrido het ook met gemak van de Fuzion, maar zo is de Ibrido dan ook ontworpen.

De Gyeon Tire vind ik mooi en komt qua looks overeen met de Wolfgang.

@Rick de refills hebben wij hier staan, dus dat kan via ons.
 
Vind het zeer jammer dat het merk Wolfgang gaat verdwijnen bij car clean heb diverse producten van wolfgang en ja is iets duurder maar naar mijn mening geen product wat hier aan kan tippen echt een super product om mee te werken.En dan ook nog dat car clean als top bedrijf de enige zijn die ze hier in nederland te koop aanbieden., dus zeer jammer dat het verdwijnd uit het assortiment.
 
Er zijn genoeg alternatieven. Alleen denk je van niet. ;)

Het is niet anders, met dit lage volume is het nagenoeg onmogelijk om het rendabel naar Nederland te krijgen.
 
Qua uitstraling, gladheid of standtijd..?
Voor vergelijkbare standtijd, PB EX-P...
Uitstraling en gladheid van het lakwerk? AF Tripple
een 1 op 1 vergelijkbaar product zal er zo direct niet zijn, maar zo super speciaal vind ik de dgps 3.0 nu ook weer niet...

(my 2 cents)
 
Qua uitstraling wint de Synwax het nog van de Deep Gloss. Synwax geeft een zichtbaar donkerder resultaat.

Ik moet denken aan Poorboy's World EX-P, Mother's Synthetic Sealant, Dodo Juice Iron Gloss en Auto Finesse Power Seal.
Genoeg keuze :)
 
Zo lastig te zeggen. Ik heb de Deel Gloss ook gehad op de Leon maar na nog geen 3 maanden al een was aangebracht aangezien het niet meer zo spannend was. Aan de andere kant zijn er ook mensen die na 6 maanden zeggen dat het er nog fantastisch op zit. Zeg het maar... De ervaringen van EX-P zijn vaak erg goed.

Jammer dat er weinig de Iron Gloss proberen, die zou zeker beter moeten zijn. Als je dan toch voor extreme duurzaamheid wil gaan wacht dan op de Gyeon Q2 CanCoat.
 
Iron gloss maar even opgezocht en bij de beschrijving word een standtijd tot 1 jaar beloofd op basis van polymeren!
Die gaan we in de toekomst maar eens proberen denk ik!
Weet jij of ie makkelijk te verwerken is?
 
Helaas niet maar ik kan me niet voorstellen dat Dodo Juice een lastig te verwerken product op de markt brengt.
Stuur me even een PM dan regel ik dat je een leuke korting krijgt voor de Iron Gloss.
 
Mag wel natuurlijk maar geen verplichting anders had ik dat er wel bij vermeld :)
 
Vind het wel een mooi idee. Een review van de Iron Gloss ben ik nog niet tegenkomen op internet. Was trouwens gekscherend bedoeld.
 
Dat gokte ik ook al maar ik wou dat Ric zich niet verplicht zou voelen nu, dat is niet de bedoeling.
 
Net maar even opgezocht wat DJ erover zegt en klinkt erg interessant. En dat terwijl ik ook al zo blij ben met de AF Power Seal. Nu maar hopen dat er wat reviews over komen en als de AF op is - misschien maar eens uitproberen tegen die tijd.