• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang, tips/tricks en ervaringen

IbizaSigno;350675 zei:
Als tegenprestatie moet je er dan wel een review en een duurtest van schrijven. ;)

Ik heb Dibbuz een pm gestuurd .
Een evt review zal ik in overweging nemen.
Mijn auto staat in Februari/Maart gepland om aangepakt te worden.
Jullie hebben wel in de gaten dat ik pas sinds eind 2013 actief ben op dit forum he...
 
Een review zou leuk zijn. Maakt toch niets uit hoe lang je actief bent? Je kunt toch jouw visie op het product weergeven.
 
IbizaSigno,
Waarschijnlijk haal ik de Iron Gloss vandaag op.
Over 2 maanden staat de auto afhankelijk van het weer in de planning (collinite zit er nu nog super op!).
Dat ga ik weer samen met een ander doen waarbij polijsten van de laklaag prioriteit heeft en naar gelang van dat resultaat ( lak is keihard)zet ik em in.
Daarnaast moet er misschien ook nog 1 nacht tussen zitten om uit te harden als ik 2 lagen aan wil brengen maar dat moet ik nog even checken en in dat geval moet ik ook nog een goede plek regelen om de auto te stallen vandaar.
Gaan er dan foto's komen ?
Zeker weten!
Wanneer ik de Iron Gloss heb gebruikt zal ik elk geval een functionele terugkoppeling geven betreffende het product.
Qua standtijd zal je dan ff geduld moeten hebben want bij de beschrijving staat dat dat welleens tot 1 jaar zou kunnen zijn...
 
:)^ Super! Lijkt me goed zoals je omschrijft. En hoe langer de duurtest duurt, des te langer zit de Iron Gloss.