• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zwaar verwaarloosde renault kangoo *eind resultaat*

Ik zou in ieder geval latex handschoenen en een masker met filter dragen tijdens deze klus !
Die schimmelsporen wil je niet inademen !!
 
Net als al mijn voorgangers direct de gedachte waar dit " :-& geval" de afgelopen tijd vertoefd heeft .......... sjezus wat een bak zeg, je gelooft het bijna niet, zo erg is het !
Een voordeel heb je wel, wat je ook gaat doen, hij kan er alleen maar mooier van worden.
Die schimmels die vrij komen daar moet je jezelf echt tegen beschermen met je ademhaling, zijn schadelijker dan je wellicht denkt, mondkapje gebruiken!
Graag zien we je uitgebreide foto reportage tegemoet met uitgebreid verslag hoe én met wat je deze klus geklaard hebt.
Wel een uidaging hoor.
Succes ermee.
 
zon auto heb ik pas ook gedaan kwam een halve extractor vol aan water uit
schimmel overal dik op behandeld met pure apc en schoon gemaakt en schimmel is nog steeds helemaal weg
 
Getsie wat een vieze schimmelkar. Ik ben benieuwd of je de zwarte schimmel vlekken wegkrijgt (waarschijnlijk de Aspergillus niger). Ga na het poetsen de kunststof even na met alcohol 70%, dan is meteen alles goed ontsmet.
Dit is wel een hele uitdaging en als het lukt heb je veel eer van je werk.
Succes!
 
Sow he!!!


Das pas een ranzigbakkie:-& :-&

Maar zal wel een super leuk klusje zijn als die helemaal weer op en top is;) :)^
 
8-())
Wat is daar mee gebeurt?:-& Ben benieuwd naar de resultaten en bijhorende foto's.

Alvast veel succes!
 
Prettige wedstrijd. Lekker met de foamgun naar binnen haha.

Opzich wel een leuke klus. Zeker als hij weer helemaal opknapt.

Ik ben benieuwd! Succes.:)^
 
wat een gaaf project, leuke klus.

Dat is al super op geknapt zeg.

De rooster zou ik gewoon met APC inspuiten en met een kwastje schoonmaken, dan afspoelen met schoonwater.

Na het opdrogen ziet het er altijd beter uit dan nu. Het water dat de kachel buis in loopt verdampt wel.

Ik denk dat het niet onverstandig is om de auto te komende tijd goed te ventileren. Zeer gezien de schimmel historie en het vocht wat je er nu inbrengt.
 
Heb je geen ziektes opgelopen? Wat zag die auto er verschrikkelijk uit!
 
Persoonlijk snap ik niet dat iemand hier veel eer aan kan behalen of plezier in kan hebben. Ik heb er echt een hekel aan om de smerige tering zooi van andere mensen op te gaan lopen knappen. Kan veel meer plezier uithalen om een nette auto nog verder te verbeteren.

Wel veel respect dat je er aan begonnen bent.
 
zit natuurlijk ook een "financiele" beloning aan vast als hij opgeleverd wordt....:-" gratis autopoetsen doe ik al lang niet meer...:roll
 
Roosters kun je er eenvoudig uithalen.

Gewoon helemaal naar beneden draaien en dan doordrukken.

Net als een twingo.

Dan gewoon in een APC sopje laten weken en voila!

Beloofd wel een hele grote enorme super verbetering te worden!
 
haring zei:
zit natuurlijk ook een "financiele" beloning aan vast als hij opgeleverd wordt....:-" gratis autopoetsen doe ik al lang niet meer...:roll

Moet ik stilaan ook maar eens aan gaan denken....eens komt de moment om van jezelf te vinden...genoeg geoefend; nu heb genoeg ervaring opgedaan...om eens iets terug te krijgen, zodat ik wat produkten kan bij kopen $$) De rest leer ik wel al doende :ja