• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zwarte velgen polieren?

tomkest

Detailing rookie
24 mrt 2014
2
12
Ik heb een zwarte ford focus, polieren lukt me al aardig, maar heb een vraagje, hoe kan ik de kleine krassen van mijn zwarte velgen krijgen,
 
gewoon met een doek je dan? want de auto doe ik met een Dap,
Ps ben hier nieuw en wil mijn profielfoto veranderen, en het loopt steeds vast precies, en mijn foto is niet te groot
 
Ivo, Wat voor kleur pad icm welk polijstmiddel zou jij mee starten? Ik heb de monello serie en orginele bmw velgen. Is dat net als bij lak een kwestie van een testspot?
 
Een polishing pad met finale, eventueel mezzo als ze er wat erger aan toe zijn. Inderdaad een kwestie van testspot. Lakwerk op een velg is niet veel anders dan op de rest van je wagen ;)
 
tomkest;n390029 zei:
gewoon met een doek je dan? want de auto doe ik met een Dap,
Ps ben hier nieuw en wil mijn profielfoto veranderen, en het loopt steeds vast precies, en mijn foto is niet te groot


Op de bereikbare plaatsen kun je ook met een DAP aan de slag. Op lastige plaatsen kun je een Uni-Cone overwegen, die kun je op je boormachine zetten:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Uni_Cone_Yellow_Cutting_Cone_10cm_88_540CONE_101539